Kurpers in Pretoria

Jafta1

Senior Member
Ons het so 6 dammetjies hier op die estate waar ek bly en gaan vang sommer gou vir so uur of wat 'n paar kurpers. op die 6 voet stokkie met 9 pond lyn en dobbertjie en erdwurms is dit vet pret. Die kurpers het weereens goed gebroei die seisoen en is selfs my visdam vol klein kurpers vanjaar. Ek stuur 'n paar foto's.

Attachments

• Desember2010 019.jpg
    Desember2010 019.jpg
    75.3 KB · Views: 143

camo shorts

Senior Member
Sjoe ek's nou vreeslik jaloers, het gister op rietvlei sleg geblank, toe gaan sit ek maar in die koffiewinkel vir middagete.

Skuimkop

Sealiner
Sjoe ek's nou vreeslik jaloers, het gister op rietvlei sleg geblank, toe gaan sit ek maar in die koffiewinkel vir middagete.
Dan kon dit nie te erg gewees het nie want as dit ek was het ek in 'n bar gaan sit. lol

camo shorts

Senior Member
Skuimkop wrote:
Dan kon dit nie te erg gewees het nie want as dit ek was het ek in 'n bar gaan sit. lol
mombakie is altyd n probleem, het lank gelede geleer, drank en water meng net in n glas, so as ek by viswaters wil wees, is dit koffie en koeldrank ::slo

Jafta1

Senior Member
Sal bietjie plan maak om social hier te reel! Daar is babers ook in van die damme (Skuimkop se ore is nou geprikkel) en vermoed ek daar is ook 'n paar karpe. Van die ouens wou bass ingooi maar probeer ons om eerder te hou by kurpers. Op 'n stadium het ons gesukkel met gras in die damme en het die bestuur 30 graskarpe van die Kaap bestel wat "steriel" is maar het ek gesien wat gebeur het met "steriele" gras karpe in damme! Die gras karpies was so 15 cm en vermoed ek die slanghalse en duikers het hulle binne die eerste week as maaltyd gehad! Gelukkig met die goeie reen die afgelope maand of wat het die gras uit die damme gespoel en is dit nou weer moontlik om lekker vis te vang!