Kraaipoort

visasem

Member
Ek het jare gelede by 'n plaas aan die Kalkfontein dam naby Jagersfontein visgevang. Naam van die plaas Kraaipoort. Mens het sommer by die plaas aangegaan om vir jou tydjie te betaal en dan die veld ingeslaan oppad water toe.

Het iemand onlangs daar gaan hengel? Kan mens nog? Enige vars inligting sal hoog op prys gestel word....

visasem

Member
Dankie Cheetah.

Wanneer laas was jy daar en koop jy steeds jou permit by die plaashuis?

Watter deel van die dam sou jy aanbeveel? Ek wil graag Desember daar gaan probeer...

FRITZABU

Sealiner
In die 80's het ek en 'n vriend (Hennie)gereeld winter maande op 'n plaas naby Koffiefontein, gaan vis vir grootbek geelvis.

visasem

Member
Ja ek weet die dam was bekend vir sy geles, maar dit was voor die dam opgedroog het. Daai droogte het als 'n knou gegee. Ek is nie seker presies wanneer dit was nie, maar dit is redelik lank terug (>20jaar?).

Die paar kere wat ek daar was (na die droogte), was die hengel nie fantasties nie, maar ons het darem ietsie gekry (karpies en barber). Die geles was maar skaars gewees....

Cheetha FS

Sealiner
Nie seker oor permitte nie was lanklaas daar maar daar is soo koppie effek voor die inloop van die dam. Nou ek is mal oor n inloop want daar is monster geelvis wat hou van rysmiere en babers en net soo bie links maak hy n lekker sloep waar groot karpe wy! Sal biekie n kaart vir jou try kry en post. In my opinie is dit een van die beste hengel waters in die Vrystaat!