Klipdrift Dam die naweek

Whaty

New member
Ons beplan om vrydag aand en saterdag by klipdrift tegan  visvang is daar enige tips wat juule my kan gee rondom dips en degies. Ek het nounet die weer voorspeling gan kyk hulle se dis gan soo tussen 23 en 26 wees in die dag en 6-8 in die nag sal dit die visvang plane in die wiele ry of nie???:fishn

Unlimited

Sealiner
junkmail en gumtree het baie 2e handse bait noats...
was nog nie by klipdrift nie, maar as jy n search hardloop sal jy vind baie is al gese oor die dam, doen dit gerus

AndriesH

Sealiner
Kan jou nie help met aas nie, maar gooi diep en le lank.
180m+ voor die water eers 'n bietjie diep begin raak.

Whaty

New member
Ag baja dankie... Ek sal mar gan kyk wat daar angan ek was saterdag by roodeplaat en al wat ek gevang het was 'n tan

shuraj

Sealiner
sunglo Degie and devilsfork floats

Dips

FX , Sunglo , Devilsfork  and Stuttaford , worked well for me in a all transvall comp.

You got to fish over the 140m mark to get fish

Whaty

New member
jine ek like dit het nie gedink ek gan baja replies kry nie... anyways danki baja vir die raad ek sal maar canoe saam vat ek my lyne in vat.... sal kyk dan post ek my MONSTER FISHY opi net

PI

Senior Member
Hi ek het ook nog nie daar gehengel nie maar ek sal definitief FX, Ebony, Almond,Devilsfork, BS32 en Looti.

Ek het gehoor jy moet miskien ook kyk om jou hooklinks transparent of n meer natural kleur te gebruik soos bruin.

Onthou om die koernate te bel met daai groot vis wat jy gaan vang!

PI

shuraj

Sealiner
it is not the easiest dam to fish .

Orignal aniseed from pharmacy with a little bit of caromosine powder is also a good caller at this dam.

PI

Senior Member
At least blank jy nie :)

Sit jou report op S/L, ek sal like om te weet waar jy gesit het and watter dips jy gebruik het.
:first