Karps in Bronkies

zwickey

New member
Was vandag in Bronkies, om bass te target, tussen die grasse het die karpe geswem, groot karpe, van hulle het still gehang, meeste het net geswem, ek kon nie die grootte van sommige van die vis glo nie, ek weet hulle spawn nou.

Meeste van die vis is 6 kg plus.

Is daar enige manier wat jy hierdie vis kan target?

Diepte was +- 2 m en dit was nie tussen die reite nie, in die oop water tussen nie water gras.

wmpruis

New member
Ek het saterdag en sondag by die natuur reservaat gaan visvang vir karp.

Ek het ook met my eie oe groot meneere gesien besig om te spawn.

Ek gooi maar pap om hulle te target. Net moeilik gewees want hulle byt nie graag as hulle spawn nie.

zwickey

New member
Hi

as daar n manier was om hierdie vis te target sal jy darm pret he, as jy stil staan op die boot, kom hulle nader,  praat ek van seker 30 plus vis reg om die boot en meeste regtig busse.

ek het nie gedink Bronkies het sulke groot karps nie,

Sal hulle nie n loodkoppie vat nie?

zwickey wrote:
Hi

as daar n manier was om hierdie vis te target sal jy darm pret he, as jy stil staan op die boot, kom hulle nader,  praat ek van seker 30 plus vis reg om die boot en meeste regtig busse.

ek het nie gedink Bronkies het sulke groot karps nie,

Sal hulle nie n loodkoppie vat nie?
Ek het al gesien hoe karpe met geel en swart loodkoppies gevang word.

Ant01

New member
Hi,

Ek is eintlik n bass hengelaar maar gaan gereeld om saam my pa om karps te hengel  niks erenstig net social.

Ek het nou al hoe lank gesoek om te sien waneer karp nou eintlik spawn, en die bietjie wat ek optel se die mense vanaf august tot september (meestal). maar wat ek nou sien is dat al die vis laat october eers spawn.

Kan iemand bietjie beter lig op die onderwerp sit. (akurate informasie)

Bass weet ons dat die damme in die lae veld vanaf Aug tot mid Sept spawn. En die in die hoeveld, en ek glo kaap damme, so vanaf mid sept to eind october.

Groete

Ant01

PI

Senior Member
http://www.sealine.co.za/view_topic.php?id=61712&forum_id=3

Dit is vir Vaaldam.

PI