Johan Kruger en Bosbou

GTX

New member
:fswimKAN IEMAND MY ASB HELP MET INLIGTING OOR BEIDE "JOHAN KRUGER" EN "BOSBOU".  AAS, BESTE SPOTS OP OEWER EN OF DAAR BAIE VASHAAK PLEK IS. EK HET NOG NIE BY EEN VAN DIE OEWERS GAAN HENGEL NIE. SAL DIT BAIE WARDEER...

Ons het die naweek n klub komp by Bosbou gehad. Het lanklaas so baie stroppe verloor. Jy hak meer vas daar as by jou local pub.
Die tempo was vanaf 11:00 baie hoog (reel runs voordat die polisieman opgesit kon word). Daar het meestal muddies uitgekom en ek dink
die wensak was 27 vis (kon seker meer gewees het as daar nie so baie vas gesit het nie).
en ek dink nie jy kan verkeerd gaan met FX en Stralic nie, maar dinge kan so viniig verander.
Wat die beste tempo vir my en my broer opgelewer het was
FX en Strawlic (Champion Dips). Ander kombinasies wat ook vir ons 'n vis of twee opgelewer het was Lootie en Vicks, Lootie en Honey Glow (Champion Dips).

So, wat Bosbou aanbetref:
hengel ligte RV stroppe (M0) met net een hoek of 'n kort Vaaldam strop vir die muddies (gummies sal dalk op die strop werk om die vashakkery te verminder as 2 hoeke gebruik word).
hak in op so 60-65m.
hou die stok redelik hoog as jy die vis gekap het en "tel" die vis op van die bodem af.

GTX

New member
:wfishBaaaie Dankie vir die raad "JustPlainSHARK" waardeer dit baie en sal dit verseker toepas.  Nogaals gedink dat daar baie haakplek kan wees.  Dis darem een plek wat altyd gepak is met die vissermanne in vakansietye en naweke... Het al baie lus gehad om die oewer te gaan hengel maar dan op die ou einde op n ander een besluit - ons gaan ook n klubkomp daar hengel. 

GTX wrote:
:wfishBaaaie Dankie vir die raad "JustPlainSHARK" waardeer dit baie en sal dit verseker toepas.  Nogaals gedink dat daar baie haakplek kan wees.  Dis darem een plek wat altyd gepak is met die vissermanne in vakansietye en naweke... Het al baie lus gehad om die oewer te gaan hengel maar dan op die ou einde op n ander een besluit - ons gaan ook n klubkomp daar hengel. 

Hi,

jammer ek sien nou eers die reply op die thread.

Bosbou was vir n hele paar jaar gesluit gewees vir hengelaars en is blykbaar nou

eers weer 'n jaar oop vir klubs. As jy praat van dat die plek gepak was met

hengelaars, dan dink ek dink jy praat van of UJ (Island Shores) of van

Boschkop.

Bosbou is reg langs UJ en is/was ook RAU gronde. Dit is net voordat jy by UJ uitkom

as jy van die Villiers-Vereeniging pad se kant af ry in die rigting vn Deneysville.

Boschkop se afdraai sit verder oos op die Villiers-Vereeniging pad net voor Steyns se

afdraai.