Hooks

Beste hoeke

• fear none

Votes: 0 0.0%
  • Supercast

• Dahatci

• ander

• Total voters
    0

BLADE_IMPIE

New member
Ek is nou na 7 jaar wee hard besig om my visvang agter mekaar te kry.

Watse hoeke is die beste om te gebruik en watse grote. In my jare was dahatci die beste ma sien nou dat super cast hulle eie hoeke uit bring en almal praat so heilig van fear none hoeke?

Watse die beste????

Naruto

Sealiner
Ek het nou begin om Angling Africa se Rayichi hoeke te gebruik. Sal saterdag hul vir die eerste keer gaan toets. Ek dink dit hang ook af of jy kompeterend of social gaan vang. Vir kompetisie sal ek sê size 0.8 of een. Vir social en as jy groter vis wil teiken kan jy opgaan na n size 2 tot 5.

Coza

New member
Naruto as ek kan vra, jy het altyd die Daiichi hoeke voor gestel. Is daar enige spesifieke rede dat jy nou eerder Rayichi toe gaan?

‘n Hoek wat ek geniet is Penn se Suicide reeks. Is chemically edged en so mooi rooi geverf. Is relatief goedkoop, flippen skerp en hak aan als, including die visse. Plus dit gaan mooi saam met my rooi biolies… my rooi gevaar setup, LOL

Naruto

Sealiner
Coza wrote:
Naruto as ek kan vra, jy het altyd die Daiichi hoeke voor gestel. Is daar enige spesifieke rede dat jy nou eerder Rayichi toe gaan?

‘n Hoek wat ek geniet is Penn se Suicide reeks. Is chemically edged en so mooi rooi geverf. Is relatief goedkoop, flippen skerp en hak aan als, including die visse. Plus dit gaan mooi saam met my rooi biolies… my rooi gevaar setup, LOL
As mens kompeterend hengel kan kostes nogal n invloed hê. Ek het die rayichi hoeke gekry op voorstel van Enigma. Dit kos helfde die prys en dan voel mens nie so skuldig as jy n nuwe strop uithaal om n oue te vervang nie. Haha. Maar ek sal jul laat weet hoe gaan dit.

christodeb

Senior Member
Ek hengel al vir die afgelope paar jaar net met daichi 0.8's. Ek kan nie werklik 'n rede sien hoekom ek met iets anders wil hengel nie. Ek het gister 100 gekoop en dit was R86, wat baie billik is! As jy kyk na die spesie hoeke van fox of korda dan betaal jy sommer R60 vir 10 hoeke.

@Naruto
Hoeveel betaal jy dan vir die Ryochi hoeke? Weet iemand dalk hoeveel die Fear None hoekies kos in vergelyking met die twee make.

MarvelousMark

Senior Member
Check out AndriesH`s site Blue city he sells them, and they half the price of Daiichi hooks about R45-00 for 100.

And so far to me they seem to be the same quality wise as daiichi`s. AndriesH`s daughter landed a 3 or 4 kg barble on if im not mistaken No 0.5 0.8 hook

Vleipadda

Senior Member
Ekt n paar daiichis gehad wat oopgebuig het , van meer as een verskafer daarom sal ek nooit weer dit gebruik nie

Catch-1195

New member
Ek vis nou al vir langer as 'n jaar met die Ryoichi hoeke en het tot dusver ongelooflike sukses met die hoeke. Hulle is definitief sterker as die daiichi hoeke. Ek het 5de op die nasionale kampioenskappe geëindig by Darlington Dam waar ons gemiddeld 3kg visse gevang het en ek het met die 0.8 en nr 1 hoeke gevis. Ek het nie een vis verloor wat los gekom het nie.

Brakkanjan

Senior Member
Daar is net een hoek wat ek gebruik en in glo : Mustad.

Nog nooit een in die see of dam gehad wat oopgebuig het nie.

Tried and Tested!!

Catch-1195

New member
Wat ek al beleef het is dat die vis 'n baie beter tempo byt aan die ryoichi hoek as aan die mustad. Ek dink dit het baie te doen met die vorm van die hoek en hoe jou aas op die hoek lyk.

Bottie

Member
Catch-1195 wrote:
Wat ek al beleef het is dat die vis 'n baie beter tempo byt aan die ryoichi hoek as aan die mustad. Ek dink dit het baie te doen met die vorm van die hoek en hoe jou aas op die hoek lyk.
Ek is nou maar redelik nuut in die stryd,maar ek stem saam,maar jy kom by n plas water waar die outjies se bekke sag is, en n daiichi, of n ander dun en skerp hoek vinniger uitskeur as n 9555. Maar jy is reg, op n ligter en dunner hoek is die tempo beter. Help my reg as ek verkeerd is, I'm still on the learning curve!

Brakkanjan

Senior Member
Dit mag wel so wees, ek hengel nie kompetisie nie en sosiaal net saam met familie en vriende.

Ek het met ander hoeke al vis verloor maar nog nooit met 'n Mustad nie.

Die klein Scud hoekies werk ook vir my goed. Gewoonlik op 1 stok is 'n strop met mustads en ander scuds. Dan kyk ek watter een lewer meeste byte. Gewoonlik is dit die mustads.

Vir my gaan dit oor 'n sterk hoek wat nie oopbuig nie en wel die groter vis ook kan hanteer.

Bottie

Member
Brakkanjan wrote:
Dit mag wel so wees, ek hengel nie kompetisie nie en sosiaal net saam met familie en vriende.

Ek het met ander hoeke al vis verloor maar nog nooit met 'n Mustad nie.

Die klein Scud hoekies werk ook vir my goed. Gewoonlik op 1 stok is 'n strop met mustads en ander scuds. Dan kyk ek watter een lewer meeste byte. Gewoonlik is dit die mustads.

Vir my gaan dit oor 'n sterk hoek wat nie oopbuig nie en wel die groter vis ook kan hanteer.
Ek stem, die Mustad9555 no8 is magic. En ek het al n 3,5 karp gewen op n scud .

BLADE_IMPIE

New member
Ek het nou met Fear none begin vang en moet se dis n baie ligte hoek. Het nog nie een vis verloor op hulle nie en my hoek lyn breuk voor die nr 1 hoekie afbreuk. Het laas week n 6 Kg karp geland.

Ma ja die 9555 hoek onthou ek in my kinder dae. Tx vir julle raad ek wardeur::S