Gustav Kamfer
New member
Janee, kan nie genoeg klem darop plaas. Dis mar elke keer 'n gamble. Die whites is mar redelik vervuil in die baai. After all, die Shark Men het gevoel dis die moeite werd om in mosselbaai te kom tag.
Janee, kan nie genoeg klem darop plaas. Dis mar elke keer 'n gamble. Die whites is mar redelik vervuil in die baai. After all, die Shark Men het gevoel dis die moeite werd om in mosselbaai te kom tag.
Hi Ouens
Hier is te veel blerrie haaie deesdae!
Stel julle voor ek probeer eers die punt? En dan die hawemuur of wat? Ek sal ander spots duik saam met locals maar ek en my broer, sal maar wegbly van die punt en kleinbrak!
Waar is romanbanke?
Is fransmanshoek veilig en goed om te duik?
Ek het gehoor van riwwe tussen Hartenbos en kleinbrak wat taamlik haaivry is in 3meter water maar weet nie of dit waar is nie?
Dankie nogmaals vir al julle inligting sover
@Gustaf
Ja die vlak kant van die eiland is eintlik baie veilig. Ek dink die kans dat 'n haai gaan enter as jy skuil tussen die klippe aan diaz se kant van die eiland is ook baie skaars. Ek moet se ek stem in oor die punt. Ek dink dit is veiliger as kleinbrak en die baai as jy nuut duik in die area. Ek self het ook nog net jong raggies daar gesien en geen whites nie.
En ek het al selfs by inerpool tussen die surfers op groot leervis, Cracker, Galjoen, Red roman, en groot elwe af gekom. Marr ek vind dat jy werk baie hard daar vir jou vis en is nie altyd gelukkig nie. Maar ons moet 'n duik gaan insit een of ander tyd...