HI Guys/Gals Kan enige iemand vir my se hoekom

terrythedolphin

New member
HI Guys/Gals

Kan enige iemand vir my se hoekom my vis lyn pap bly in die water na ek gecast het? Moet ek 'n sinker op die onderkant van die vis lyn sit of wat doen ek verkeerd?

:?:dohTerry xoxo

Bottie

Member
As mens van die oewer af hengel, sal dit werk indien jy 'n sinker gebruik. Watter soort stroppe gebruik jy?

terrythedolphin

New member
Hi

Ek gebruik min of meer dieselfde set up soos die prentjie. Maar sodra ek my lyn in cast dan na 'n paar min dan is die lyn pap. Not that I can cast properly maar teminste is die lyn ver in.::SWeet jy dalkwat is blou seep?

Terry xoxo

Attachments

• img5E.jpg
    img5E.jpg
    40.1 KB · Views: 247

Bottie

Member
Blou seep is 'n seep met 'n skerp reuk wat die mense destyds gebruik het. jy kan nog daarvan in die hande kry. People mostly use Sunlight bar soap thesedays.
Dit kan wees dat jy jou lyn te styf trek as jy jou poliesman aansit. Die strop, wat lig is, sleep dan nader.

connas

New member
@terry

no offence maar daai bomholder is nie van die bestes nie
ek dink n meerderheid van die mense op sealine sal aanbeveel dat jy van die lood sinkers moet gebruik in my ondervinding wat ek al ondervind het , het ek agtergekom dat die plastiek bomholders ligter is as die gewone lood sinker met lood sinker bedoel ek (mushroom sinkers ) probeer om vir you van daai sinkers te kry dan probeer jy hulle en kyk watse verskil jy kry met hengel glo my da is n verskil ma alle sinkers het sy voordele en nadele

groete connas

iggy

Sealiner
Jou lyn sak oordat die mieliebom of breek as hy die water tref of wanneer hy op die bodem oplos. Gebruik eerder n "spring" holder met n boll weight in. Daai plastiek holder is baie lig, en jy gaan moeilik jou lyn styf hou, bygese, as jy dan te veel inkatrol om jou lyn styf te hou is die kans goed dat jy op iets gaan snag en jou hoeklyn le ook dan verder van die miellie bom af. Mushroom sinkers werk ook, as jou bom reg aangemaak is anders gaan jy die bom af cast.

terrythedolphin

New member
Hi

Die plastic goedjies wat ons gebruik is veerjies my man het gaatjies in die goed geboor sodat die bom nie somer afkom nie inteendeel die bom bly op as ek in katrol hy vat die lyne uit met die rubber duck want vroulief (ek) kan nie cast om my lewe tered nie of die stok is te lank of ek tekort of teoud!Miskien sit ek teveel koekmeel in die bom mix dat dit nie wil af nie. Ons gebruik alarms nie doberjies nie wat op 'n fancy stand is. Dankie vir almal se hulp waaredeur dit baie. Ek bly maar nog nuut aan visvang en almal by (raymond) manlief se werk het altyd 'n eier om te le oor goed maar altyd verskillende raad wat nooit werk nie en duur uit werk.

Terry xoxo

iggy

Sealiner
Terry, jy gooi beslis te veel koekmeel by die bom mix, as jy uit katrol moet die bom nie nog vassit aan die bom holder nie. As jou man die lyne met n bootjie invat, is dit nie nodig om enigsins binder by die miellie mix te sit nie, maak jou bom aan soos voorgeskryf op die pak. Jou bom is veronderstel om te "bliss " na so 3-5min.

Naruto

Sealiner
Waar het jy gaan hengel? Ek weet daar is plekke soos Biermans waar die lyn aanhoudend slap raak. Dit het te doen met die bodem wat ongelyk is. Sit die kleinste polisieman wat jy het op ten alle tye. Jy gaan meer vis vang so want die vis skrik nie so groot vir n klein polisieman nie.

As jy by n rivier hengel kan dit dalk die stroom wees wat daai ligte plastiek dingetjie laat rondrol

iggy

Sealiner
Naruto wrote:
Waar het jy gaan hengel? Ek weet daar is plekke soos Biermans waar die lyn aanhoudend slap raak. Dit het te doen met die bodem wat ongelyk is. Sit die kleinste polisieman wat jy het op ten alle tye. Jy gaan meer vis vang so want die vis skrik nie so groot vir n klein polisieman nie.

As jy by n rivier hengel kan dit dalk die stroom wees wat daai ligte plastiek dingetjie laat rondrol
Ek het nog nooit gehoor vis skrik vir n polisieman nie, tensy sy 9mm oorgehaal is...:hyst::hyst::hyst::hyst:

lebaka

New member
terry something you can try(hope i am not barking up the wrong tree),when u cast and see ur bomb is about 10m above the water  grab your spool this will take up any slack in the line esp when there is a side on wind getting rid of the loop in your line which could solve your problem

SLAMS

New member
i had the same problem if you guys can remember. check the thickness of your line. i had two rods with very thick line. I changed the one & left the other. now I get about 30 m more deeper in with the thinner line plus it pulls real stiff. the thick line I add on one of those coin shaped sinkers under my dart, then I manage to get it stiff.

terrythedolphin

New member
So ver net al by Boschkop vaaldam gaan vis+kamp en dan by rust "n orbi daar het ek 'n (barber) LELIKE ding van so +-5kg uitgetrek ek vang vis maar ek sal eerder met haaie swem voor ek die vis optel!Ek weet nie waar anders om te gaan vang nie. Het 'n nuwe tent gekry canvas en wil hom gaan uit toets in september. Die lyn dukte wat ek gebruik is Maxima 0.30mm bruin goud kleur. Het ook 'n nuwe vis stok gekry pink combo ja die ding is pink 10ft raymond se dit lyk soos die rainbow nation want ek het nou al lemmetjie groen shocking orange blou en nou pink stokke. Poliesmanne neuk teveel rond so ek laaik die alarms eerder want dan kan ek sit en ....bak as ek 'n man was maar kom ons se ek rus vir 'n slag en probeer vergeet van alles behalwe die stokke in die water. Verbasend is dit nie dat met al die goed wat raymond koop om vis tevang gebruik ek maar die goed wat uit my kombuis kom wat ek self bak teminste geniet die visse my bak, en as hulle nie byt nie dreig ek hulle met my insulin of dynamite! Sal kyk ek worry nie of ek baie vis uittrek nie net solank ek die 1st grootse uittrek dan kry ek die R100 wat manlief belowe het.:fbash

Terry xoxo

terrythedolphin

New member
So ver net al by Boschkop vaaldam gaan vis+kamp en dan by rust "n orbi daar het ek 'n (barber) LELIKE ding van so +-5kg uitgetrek ek vang vis maar ek sal eerder met haaie swem voor ek die vis optel!Ek weet nie waar anders om te gaan vang nie. Het 'n nuwe tent gekry canvas en wil hom gaan uit toets in september. Die lyn dukte wat ek gebruik is Maxima 0.30mm bruin goud kleur. Het ook 'n nuwe vis stok gekry pink combo ja die ding is pink 10ft raymond se dit lyk soos die rainbow nation want ek het nou al lemmetjie groen shocking orange blou en nou pink stokke. Poliesmanne neuk teveel rond so ek laaik die alarms eerder want dan kan ek sit en ....bak as ek 'n man was maar kom ons se ek rus vir 'n slag en probeer vergeet van alles behalwe die stokke in die water. Verbasend is dit nie dat met al die goed wat raymond koop om vis tevang gebruik ek maar die goed wat uit my kombuis kom wat ek self bak teminste geniet die visse my bak, en as hulle nie byt nie dreig ek hulle met my insulin of dynamite! Sal kyk ek worry nie of ek baie vis uittrek nie net solank ek die 1st grootse uittrek dan kry ek die R100 wat manlief belowe het.:fbash

Terry xoxo