Ek het nie die ouens se nommers wat daar plekkies vir hengel het nie en die pel wat ek daar gehad het saam wie ek daar gehengel het, trek Januarie weg. Ek ry maar deesdae na die omliggende damme hier in Lichtenburg, Bloem is nou te ver vir 'n naweek. Sal hoor of ek nommers van ouens daar kan kry. As ek jou raad kan gee dink ek jy moet net gaan vra by Western Accesories en Kloppers hul het gewoonlik daai inligting beskikbaar. Moet se daai Western Accesories is seker die beste viswinkel in bloem met die mees redelike pryse, kloppers is maar duur jy moet jou pryse ken voor jy daar iets koop. Glen is so 20km uit bloem uit op die meeste 25km, het altyd die Brandford pad gery, maar sien daar is nou padwerke. Krugresdrif dam is seker die dam met die beste baber moonlikhede wat daar is. Toe ek nog op Varsity was het daar 'n ou op vlieghengel van die kant af 'n 20kg Baber gevang! Ek het self al mooies daar gevang, gaan kyk aan soetdoring kant nie die kompitisie gronde nie daar is mooi karp ook. Vra maar rond daar by die laaste baai voor die inlaat, daar is 'n punt, die ouens hengel baie daar so jy moet wakker wees om 'n plekkie te kry, maar daar is 'n lekker diep sloep wat baie goeie vangste oplewer, as ek reg onthou het 'n ou my al van 'n 12kg karp daar vertel, self het ek baie 7kg en 8kg karpe daar gesien uitkom, jy moet net jou lood stoot daar haha!