Werk ook vir my om dan net die meeste af te kry sodat die spiraal polisieman kan oorglip oor die res wat agterblyEk het gevind as jy jou stok punt in die water dip en dit vinnig opruk so paar keer, help die water om die slyk bietjie af te ruk... jou lyn moet natuurlik redelik styf wees as jy dit doen.... klink snaaks, maar werk altyd vir my....
justplainshark. Dit werk vir my maar krugersdrift soos eenklip se is vol van die slik. Die dam was leeg en het water gekry nou is dit n lekke gemors. Sal die vis nogsteeds jou aas kan kry? gaan dit nie weg raak tussen die slik nie?Ek het geen idee hoever dit in die dam is nie. Kan dit werk om langer hoeklyne te gebruik dat jou float bo die gemors is?
Dis 'n redelike groot probleem by krugersdrift. Daar is twee goed wat jy kan probeer om dit te verhoed. Gebruik n ''backlead''. Moenie jou stokke langer as 25min laat le nie.justplainshark. Dit werk vir my maar krugersdrift soos eenklip se is vol van die slik. Die dam was leeg en het water gekry nou is dit n lekke gemors. Sal die vis nogsteeds jou aas kan kry? gaan dit nie weg raak tussen die slik nie?Ek het geen idee hoever dit in die dam is nie. Kan dit werk om langer hoeklyne te gebruik dat jou float bo die gemors is?