gps spots

Galloping yak

New member
goie more almal,ek hoop julle het lekker vakansie gehou en voorspoed vir 2013.ek wil graag weet of ieman nie vir my gps koordinate het vir langebaan en strand nie,daar is nie altyd iemand by my wat die spots ken as ek uitgaan nie,as iemand my kan help asb:kaykak

stormchild

Senior Member
^^..^^..^^..^^..^^..^^..^^..

Ek dink jy gaan maar lank wag om 'n antwoord uit die manne te kry wat hierdie onderwerp betref. Die locals is maar taai om nommers uit te deel. Die beste is maar om see toe te gaan en notas te maak waar die manne op anker le".....ander opsie is om 'n detailed navigasie kaart van die area te kry. Meeste van die groter rif areas is op die kaart aangedui.....jy kan die koordinate vandaar plot........as jy 'n vriend met 'n chartplotter het, maak dit die lewe baie makliker.
Jy moet net die pinnacles en vis op die rif soek met jou fishfinder. Dis wat ek doen.  Die vis is ook nie altyd op dieselfde plek nie. Soms le' die vis op die rif agter 'n pinnacle, more is hy 20m verder op die dropoff. Fishfinder is baie belangrik en as jy weet hoe om dit te gebruik en bereid is om te paddle sal jy gou die vis uitsnuffel

Stapies

Sealiner
Jis ja, ek bly in strand en ek wil naweke meer aktief op die yak uitgan. Is jy p die whutsap group vir die kayak manne? Die manne gee daai nommers nie uit nie en ek het ook 'n goeie les geleer die naweek van my yak af.

Ons het op die diep riwwe gaan werk vir kob. Een man het vlak gele en almal het geblank met net donuts wat gevang was. Die man wat vlak was het 4 kobbies gevang...

Jy is welkom om my te lat weet as jy wil uitgan dan join ek jou want ek ken ook nie manne wat yak in strand nie.

My nommer is 0 sewe 4 8 een drie 5 nege 93.

Groete
Stapies

drkobus

Senior Member
Kyk maar waar die ouens lê op Langebaan. Daar is te veel plekke om te vang. Partykeer is die vis 20m van een spot af. So ek dink nie koordinate gaan veel help nie.