Goosebay Canyon

LeonK

Member
Yes manne

Ek het laasjaar voor die oorstromings vir my plek bespreek, en opbetaal, by Goosebay Canyon. Agv die oorstromings moes die oord toemaak vir herstelwerk maar het intussen meer as n maand terug weer oopgemaak.
Altesaam het ek vir 4 nagte betaal maar dit kan opgedeel word in 2 naweke vir 2 persone. Die hengel is fantasties en dis nog van daai wilde water van die vaalrivier. Die ontspanning en rus vir die siel is nog beter. Jy kan tot vir n game drive gaan as die hengel jou begin verveel. Die oord is gelee onder Barrage tussen Barrage en Parys.

Ek het plek geboek in die log cabins wat tenvolle toegerus is om jou verblyf en hengel vir jou en poeksie so aangenaam as moontlik te maak.
Die kostes is R500-00 per nag vir 2 persone. Klink dalk duur maar is deur en deur die moeite werd. Dit voel rerig of jy iewers in die bosveld is.
Log cabins is reg teen die water met genoeg beligting om dinge vir jou maklik te maak. Ligte langs die oewer kan ook afgesit word.

Gaan kyk asb na die link vir pics, maar ek kan nog pics verskaf indien julle dalk benodig.

www.wheretostay.co.za/goosebayranch/

Groetnis

Bruggie

Sealiner
More,

Ek stel def belang. Kan jy enige tyd gaan? Wel natuurlik moet jy hulle eers bel, maar jy het die keuse waneer?

LeonK

Member
bruggie jy bel hulle net en boek. Ek sal dit vir jou gee vir R400 per aand.
as jy belangstel dan sal ek met vanessa reel sodat hulle dit op jou naam oorplaas.

0829017026

Bruggie

Sealiner
Great, sal jou later kontak. So dis reg as ek jou in n maandlikse bedraggie af betaal!!;)

grap net, ek sal met die vrou gesêls vanaand dan laat weet ek jou!

Shimmy

Member
Meant to post here sooner about my weekend but laptop got water damage( dont ask)

i managed to pick the coldest weekend of a the year but nevertheless enjoyed my stay.

This venue is beautiful. the log cabin was cosy and the HOT showers a REAL pleasure.

They have a mounted fan heater which worked all weekend for the lady.

Caught 2 small Carp ( 1,8Kg and 2,4 Kg) and 2 barbel +/- 1 Kg.

If you going during winter take some wood with you as it's expensive to buy at the venue. Fished through the friday night and used about  6 bags and was still freezing my ass off.

If the 2nd w/e is still available around sept i will take it.

Thanks Leon