Goeie more almal, Hierdie gaan nou spesefiek

B-Fish

New member
Goeie more almal,

Hierdie gaan nou spesefiek oor bloemhof waar graskarpe volgens my die beste aas is. Wat ek in belangstel is, as jy nie tyd het om te gaan soek vir graskarpe nie of op die spesefieke dag byt hulle nie, is dit beter om vir 'n gevriesde graskarp te gaan wat jy saamgebring het of is enige vars vis dan 'n beter aas?

Met ander woorde wen graskarp altyd maak nie saak of hy gevries was of nie?

Dankie, sal julle terugvoer waardeer.

B-Fish

New member
Jammer daar was nog iets waaroor ek 'n opinie wou kry, as daar van 'n boot af gehengel word vir baber, is daar enigeiets van jou benadering wat verander moet word? bv. hoe lank jy hom laat run of hoe jy kap, gooi jy so ver van die boot af as moontlik of redelik naby ens.

Dankie

Kosie

New member
Ek ken nie bloemhof nie en dit kan seker verskil van venue tot venue. Maar ek sal raai dat n vars karp beter sal werk as n vrot grassie. Maar ek is seker n ou kan daai grassies baie vars hou en selfs lewendig vir gebruik. As daai grassie mooi vars gevries is kan ek nie sien hoekom hy nie nogsteeds die beste sal werk nie. Ek dink net daai gevriesde grassie kan dalk net vinniger af gaan in die water as n se maar n vars karp. So ek dink solank jou aas nie te lank hoef te le nie sal daai vars gevriesde grassie 100% wees. So my opinie is dat hoe langer die aas gaan moet le hoe beter gaan dit wees om eerder n vars aas te gebruik ongeag watse tipe aas. Hoe korter die aas gan le hoe beter om eerder n vars gevriesde maar verkose aas te gebruik. As dit sin maak. Maar ek is nie n bioloog nie!

FeedingFrenzy

New member
Quite often bait that has been frozen works better than just-killed bait.  Sardines are an example - fresh they aren't very oily but once frozen the oils will seep out - making it more attractive.  The same for strepie and white mussel.

If quick frozen after killing and stored properly (head down, individually wrapped in cling film then newspaper) then I would say its an even better bait than when fresh!

B-Fish

New member
Dankie vir die terugvoer sal dit in gedagte hou, die beste is seker om dit te gaan probeer en te kyk wat gebeur!

Gcvanheerden

New member
Ek dink nie dit sal so goed werk soos vars aas maar vat maar saam net vir ingeval.Die manier hoe jy dit vries maak ook baie saak soos byvoorbeeld die kop na onder dat daar meer bloed is.Mens pas nie eintlik iets aan om van die boot af te vang mens gooi maar waar die drop off of riete ens. is.Iets wat ook baie goed werk is om te drift van die boot af.

Matumaini

New member
As daar nie baie hak plekke is nie kan jy ook n tegniek probeer wat ek in John Southey se "Oewerpraatjies" raak gelees het. Gebruik n boerstrop met een hoek op en verkieslik n plat ligte sinker. Maak die lengtes tussen 30 en 40 sentimeter lank en maak die hoek lengte korter as die lengte tussen jou swivel en sinker. Dan dryf jy met die stroom of wind af terwyl jy die strop op die boddem sleep. Gebruik verkieslik platties maar as jy die onwettige aas nie in die hande kan kry nie werk n klein moddie/karp/graskarp nie groter as 20 cm ook goed. Hak hom deur die lip. Ek het dit all op n kano gedoen en mooi babers as ook grootbek geelvis so gevang. :wfish