Goeiedag alle mede hengelaars ek hoop dit gaan goed met julle almal? yipeeeee!!!!!!!!!!!!! die lente is hierso. Nou wil ek asseblief by al die kenners hoor en is ek opsoek na 'n bietjie raad. Ek is van Pretoria en kom nie gereeld langs die Vaal of Oranjerivier se oewers nie. Ek en my vriend oorweeg dit om dalk vir 'n naweek bietjie Parys toe te gaan om te gaan probeer geelvis en moddervis vang. Alhoewel ek al groot en kleinskubgeelvis in die Bosveld en Laeveld gevang het, het ek nog nie die Grootbek of Kleinbekgeelvis gevang nie (behalwe vir een kleintjie). Ek sal graag 'n bietjie raad wil hê rakende die spesies en spesifiek dan ook nou in Parys waar ons wil gaan hengel. Let wel ek het nie vlieghengelgerei nie en die kunsaashengel is ook nie iets wat ek gereeld doen nie. Ek het so 'n bietjie gelees van die tipes aas wat jy as hengelaar kan gebruik soos krieke, krappe ens. vir geelvis maar is nie heeltemal seker nie. Ek het gehoor dat selfs 'n stukkie bruinbrood ook die ding kan doen. Ek weet jy kan die moddervis teiken met 'n degie. Ek het wel gelees dat 'n mens maar die lyne agter die stroomversnellings moet gooi in die dieper waters vir die geles. Ek ken nie Parys nie en sal graag wil hoor waar presies ons moet hengel. Soos wat ek dit verstaan kan jy in Parys stop en sommer op die plek jou lyne bietjie nat maak. (Ek kan dalk verkeerd wees). Enige advies is baie welkom en ek sal dit waardeer.
Baie dankie

Baie dankie