Floatie grootte

Naruto

Sealiner
Ek het altyd mielies by my as ek gaan hengel. Dit het al baie gebeur dat die vis juis op mielies byt wanneer ek die mielies by die huis gelos het!lol!

Naruto

Sealiner
Pan wrote:
Alle Karp eet mielies. Dis hierdie "gekoopte" goed wat jou beneuk. Kook liewer jou eie kaboems. Maal die meeste daarvan vir die bom en hou 'n paar uit vir die hoekaas. Geen geurmiddels nie, behalwe 'n bietjie "sweetcorn" extrak.
My deegie is ook plain. Nie SWD nie, net WD...
Ek stem saam. Ek gebruik maar min kere suiker. Sal eerder custer in meng as suiker. Of rooi flouro. Veral by vaaldam het ek al menigde vis met plain floaties en n rooi degie gevand, met FX en Stuttafords op die bol.

Sukkel maar

Senior Member
My naam is nie verniet sukkel maar nie....LOL!!! Ek dink ek moet dalk die kaboem mielies probeer. Dalk het ek meer luck met hulle.

silver_foxx

New member
Mielies laat sukkel my ook, ek het reeds al gewonder of dit nie dalk die 'gekoopte' mielies is nie soos Pan sê nie, daarmee bedoel ek die mielies by die hengelwinkels, sal die mielies uit die blik nie dalk beter werk nie wonder ek? Ek het maar min sukses gehad op kleiner floaties, my gunsteling is die groterige geel floaties met n degie, nnie soveel rooies nie, maar ek hou hulle almal maar altyd byderhand...

Pan

New member
Koo uit die blikkie werk goed. Dit kom net ongelukkig maklik af. As jy kaboems gebruik, werk dit ongelukkig beter op die haar. Dit is bietjie groot vir hookbait en jy het baie misses daarmee.

Enigma

Moderator
What I find is that still using a #1 hook, use 2 x floaties with a pice of dough double the size of the floaties.

This leads to bigger fish picking up the bait.

With Carp feeding by inhaling the bait more bigger fish = more suction = bigger bait picked up.

The idea of the 2 small floaties is to keep the bait critically balanced (it doesn't float but lays gently on the bottom)

The floaties give bulk to the bait and other than in the case with the mielies they dislodge when you strike so the don't prevent a good hookset.

I learnt this from Catch 1195 who continuously weighs bigger fish in competitions and has ended in the top 3 in the last 2 SA's and Provincial champs by virtue of the added weight he gets from the few bigger fish he picks up in the comp.

If you switch to a big floatie then I would recommend a #2 hook as minimum.

Guys remember this we sell 25 #5 hooks for every 1 x #1 hook and it's these hooks that need the big floaties.

Klokkies

New member
Mielies is great vir groot vis, maar dan moet jy jou self reg maak om n bietji te sit en wag.Die grooter hoek ding weet ek nie so mooi nie mens sal ma net moet kyk sodat die aas met die groter hoek nie te swaar raak nie.Groot vis is groot omdat hulle slim is so as dit te swaar voel sal hulle vesigtig wees.:sa: