Fishing at Mar Leo

Courtney99

New member
Dit lyk awesome!

Lyk vir my ek het dalk moontlik n wenner gekry indien daar vir my spasie oop is,en ek sal ook aandagtig wag vir jou terugvoer van die 16e se kamp daar!

Die prys is darm nie soooo bad nie,hoeveel mense per staanplek?

Skuimkop

Sealiner
Die dam is nogsteeds baie laag alhoewel daar die afgelope ruk baie of eerder redelik water die dam in gespoel het. Hier volg so paar foto's van so twee weke terug. Ek sal seker weer die naweek sometime daar verby ry en weer fotos neem. Die was daai volgende oggend na die eerste groot donder storm. Ons was egter daai naweek by Dinokeng en dit het nie 'n groot verskil aan die water vlak van die dam gemaak nie.

Attachments

• 20131121_071837.jpg
    20131121_071837.jpg
    35.8 KB · Views: 204

Skuimkop

Sealiner
O ja dis die Moreleta spruit op die foto hierbo wat by Marleo die dam invloei. Ek sal egter vir 'n hele ruk by Marleo weg bly agv die kakiebos wat tans in die dam/rivier begin groei het met die water vlak wat so laag was. Even al word die dam drasties vol want jy gaan tot vervelens toe vas sit. As ou Piet die post sien vloek hy my seker want ek kos hom geld maar Marleo is in my opinie nie hengelbaar nie en gaan ook vir 'n wyle nie wees nie. Ek kry die hengelaar wat nie aan 'n forum behoort nie oor Desember baie jammer. Julle kan die kakiebos op die foto's hier onder soen en kan vir julle self oordeel.

Skuimkop

Sealiner
Kom ons probeer weer om die fotos te laai. Kakiebos.

Nope, no luck. Ek sal maar van my laptop dit moet probeer laai.

stefaans 007

New member
ek het myself en n vriend gebook by dinokeng waterfront estate hoop die vis byt bietjie , wat sal julle aan beveel moet ek gebruik^^..:wfish

stefaans 007

New member
die tannie het gese lapa 6 ons gaan van maandag tot woensdag vang ek het meestal gedink om karp te vang maar ook vir baber te gaan , ek het beplan om papgooi (floaties ens.) en spesiehengel vir die karpe te try met (tigernuts en biolies )

wat raai oom hulle aan moet ek gebruik vir karp? en baber ?

Skuimkop

Sealiner
stefaans 007 wrote:
die tannie het gese lapa 6 ons gaan van maandag tot woensdag vang ek het meestal gedink om karp te vang maar ook vir baber te gaan , ek het beplan om papgooi (floaties ens.) en spesiehengel vir die karpe te try met (tigernuts en biolies )

wat raai oom hulle aan moet ek gebruik vir karp? en baber ?

Oom se gat, lol.

Probeer stand 8 kry. Dit is die beste stand. Hy het wel nie 'n lapa nie maar met die lae water vlak sit 'n ou anyway so ver van dit af dat dit nie rêrig saak maak nie.

Vir Karp probeer die volgende combos:
Floats op onderste hoek met SWD as Backing.
&
SWD op boonste hoek met die volgende geure:
Yellow Activator & Hippo Green
Perdeby
Banana

Of

Quatro en rooi GP met devils fork en FX.

Of

Perdeby
Banjo
Tjop Tjop
Vampire floats

en as dit lekker warm en wind stil is die volgende:
Vrugte geure soos pynappel, peach, Tjop Tjop, Quatro en FX en Butterscotch.

Vir baber:
Klein babers - Miswurms (dodelik by Roodeplaat)
Groot babers - Kurpers, dag ou kuikens.
Jy kan hoender lewer ook probeer as bogenoemde nie werk nie.

Skuimkop

Sealiner
Die Moreleta het vanoggend weer oor die laag water brug gespoel maar ek kon nogsteeds met my Bantam bakkie daaroor ry. Die berigte storms van gister aand het Kameeldrif gemis so moenie te opgewonde word oor Roodeplaat se water vlak nie.

StefS

New member
My PB by Roodeplaat is 'n 200mm tjokkertjie...blank nog elke keer daar en verloor gemiddeld 4-5 stroppe 'n dag.Een keer was by Marleo...staanplekke mooi maar nie 'n byt v 'n dag oud nie. Ook erg gehaak daar.

Was die laaste dag v Oktober se skool vakansie laas daar, met die lae vlak kon mens sien hoe klipperig dit daar is (N Tvl kant by Bloekom boom).

StefS

New member
Ek was daar seker 3 -4 jaar terug en nooit weer gegaan nie. Ook baie gehaak, dam is nie juis breed daar nie en met een van my gooie selfs my mieliebom voor een van Hengelaarsvriend se houthuisies geland op die wal...(en ek gooi nie juis vrek ver nie). Water nie diep daar nie.

Staanplekke wel baie mooi groen gras gehad en was duidelik uitgemerk.

Die beste opsies in my opinie is Hengelaarsvriend daar teen die kransie se kant waar dit dieper is of aan die N Tvl kant by die rietbos wat basies net verder regs op die ower is van Marleo af...maw oorkant hengelaarvriend.

Ntvl gronde oor die algemeen baie klipperig en ek het heelwat stroppe al verloor daar; soos 'n uitgewerkte myn gelyk toe die water vlak baie laag was.

Jy kan die ander inloop probeer by Ntvl gronde aan jou regter kant soos j bd hek inkom. Ek 2 weke terug nie 1 keer gehaak nie.

Edit: sien ek't 2 jaar terug gepost verder boontoe...en verwys na die klippe en so aan. Dinokeng seker die beste Roodeplaat spot maar jy moet deesdae vooruit bespreek veral op vakansiedae en hulle is duur ..jy betaal per persoon en per staanplek per dag en dan nog 'n "once off" vir die voertuig.Dink dit werk naby aan R400 'n dag uit vir 2 volwassenes en 1 kind