Ek weet ek het dit al by venues gepost maar hopeli

KleinVis

New member
HEt toe vanoggend dam toe geggan. Ongelukkig/gelukkig een gekry! Haha maar dis my vriend sin.

Sealine-1.jpg

2KG

KleinVis

New member
Just one! Haha but in the beginning we weren't too keen on walking in very far. So there was no success. There was a guy sitting next to us, which sells his catches. I think he makes a living of it. He said he fishes there every day. He also says he usually catches about 10 a day and that today (yesterday) was a slow day and we were not walking in far enough. (he only caught 2 while we were there) Anyway he was walking in way farther than we were. So my friend and I decided to go for broke and we walked and walked! Haha don't exactly know how far we went. He is a bit taller than me so he could walk in further, and wouldn't you know it, a few minutes later he caught an fish! So I guess if the water is that low you should really just walk in as far as you can.

kaspaas

Sealiner
Ek weet dis bietjie van die onderwerp af maar dis interressant as dit korrek is dat hulle in die toekoms moontlik slegs twee vis by die hek sal uitlaat. Karp is 'n uitheemse vis en teel so vinnig aan dat hulle inheemse spesies helemal uitboer. Vandaar die feit dat hulle van tyd tot tyd die bevolkings met nette uitdun.

Hier naby my in Table View by die Flamingo Vlei is dit so erg dat jy verbied word om karp vry te laat. Jy is verplig om al jou vangste te behou, maak nie saak hoe klein dit is nie. Jy mag egter gladnie die inheemse vis soos Springer wat daar voorkom, hou nie.

Terloops, ek en paar Sealiners wat gewoonlik op strand en rotshengel konsentreer, het laas Saterdag by Zeekoevlei gaan hengel. (Die ou karpstokke, ens bietjie afgestof) Ons het alles probeer tot ongeveer 10 vm. Toe probeer ons floaties in knoffel.... 5 minute en hy's vas! Daarna het ek plain floaties in Goofy (wat ook na knoffel ruik) gedip en daarmee gehengel. Ons moes sowat 120 meter instap. Tussen twee van ons het ons 7 karpies gevang. Kleinste 2 kg en grootste 6,9 kg. Hulle was in uitstekende toestand en veral die 4 tot 5 kg klas vis het ons 'n redelike run vir ons geld gegee. All in all 'n heel lekker outing gewees.

KleinVis

New member
Watter spesies is nog by Zeekoevlei? Weet iemand dalk? Die ding is om twee karpe per persoon uit te laat kan nog baie word, maar ja kaspaas jy is ook reg dat dit inheemse spesie kan oorvat... Wat dink die res van julle oor die saak?