Ek is opsoek na n beproefde deeg/pap/meel resep vi

Ben REINERS

Sealiner
Staff member
Ek is opsoek na n beproefde deeg/pap/meel resep vir kurpers. Ek vang my lewe lank al vis (Vars & Sout water) & weet dat erdwurms die beste aas is.  Maar hulle kan ook net so ver gaan & dan werk dit ook nie meer nie.

Maar dan is daar damme waar daai ou bulle net nie wil saam werk nie. 

Bestaan daar n beproefde wen-resep wat enige Kurper sal laat "swem" dat sy vinne klap om by daai aas uit te kom ?          :fbash             En dit by enige vreemde dam ?

Ek waardeer enige hulp.

rbacht

Sealiner
Hier gaan ek beslis roofkyk!

Ben ek het noudie dag n meneer kurper op witbrood gevang, ek was heel verbaas.

Fishpaste

Sealiner
Kyk, kurpers kan jy in enige dam op enige aas vang, maar vir my bly erdwurms altyd die favourite! As ek gaan kurpers vang maak ek maar seker ek het meer as genoeg!
Ek het op my laaste 5 dag trippie in Desember goeie resultate gehad deur net n stukkie vierkantige wit foam op die ogie van die hoekie te sit en dan die ertie soos normaal op te sit op die res van die hoek. Ek het hom mooi getoets in die vlak water en die wit foam het gehelp dat die hoekie van die bodem af sit, "critically balanced" soos die spesie manne dit noem.

Toe ek nog op skool was het ons eentyd by Klipkoppie Dam in die middel van die winter, en in die aand, lekker groot kurpers gevang op kaboem mielies...

Ek het ook al n paar mooi bloues sien val op floaties - Kwena Dam (Lydenburg Dam)

Fishpaste

Sealiner
Persoonlik dink ek kunsaas is die beste.
Papgooi dink ek nie daar is n meer beproefde aas as erdwurms nie...dis nou maar my opinion!
Ek ken n paar damme wat nie eers n ou erdwurmpie/mielie/brood/degie werk nie, selfs kunsaas is moeilik...ek vang hulle net as dit broeiseisoen is van die neste af.

Ben REINERS

Sealiner
Staff member
F1%hpa%te wrote:
Persoonlik dink ek kunsaas is die beste.
Papgooi dink ek nie daar is n meer beproefde aas as erdwurms nie...dis nou maar my opinion!
Ek ken n paar damme wat nie eers n ou erdwurmpie/mielie/brood/degie werk nie, selfs kunsaas is moeilik...ek vang hulle net as dit broeiseisoen is van die neste af.
Dit is waar my hengel geduld beproef word tot sy beste & dunste...........................................................:fbash:uzi:swearonf)))(((zom(bie))))(t(do(wn)stpime2::cavmn:(:censek voel ek kan daai bere wat ek sien swem met my hande vang & nek om draai .....................::S

Varswater Frik

New member

AYOBA! wrote:
Naand Manne, ek lees nou wat julle se van die aas lig van die bodem af,
Ek sukkel netso en die ander raad wat ek gekry het is om weer die twee hoekies met die aas in die bol vas te druk.
Wat is dus die verskil van hoeke in die bol of om hoekie weg te lig van bol op die gond en geld hierdie bv. ook vir karp ens.

Baie dankie.

Fishpaste

Sealiner
Hi Varswater Frik en welkom op Sealine! :welcomesea:

Baie papswaai manne druk die hoekies of tenminste een van die hoekies in die bol. Ek dink dit help op 2 maniere...

1) Dit verhoed dat jou 2 "hooklinks" koek met die gooi en 2) as jou mieliebom opbreek op die bodem le jou hoekaas mooi in die op gebreekte bol.

Werk vir karp ook.

Optimus

Member
Maak die gewone 3,2,1 pappie wat jy kook nl 1 deel koek meel, 2 dele mielie meel maar ipv 3 dele water net 2 dele water en 1 deel Safari se bruin asyn. kook dit en brei dit goed.

n goeie dip wat hiermee saam gaan is om sorghum bier te vat en jou voer (gewoonlik maroek) bol en all daarin te druk voor jy gooi.

Het die respep by 'n ou kurper hengellaar gekry wat net kurpers hengel.

Wurms werk goed maar soos ons weet val die klein kurpers die aas baie vinnig aan en verslind dit. Met die papie gebeur dit dat jy heel waarskynlik die groter kurpers tussen sal van want die kleintjies is nie lief daarvoor nie.

happycarper

New member
Happycarper sure catch recipe

Premium Carp Bait Recipe
Ingredients:
ï‚§
1 can creamed corn (blended)
2 Tbsps sugar
2 cps corn meal
1 cup Corn Flakes crumbs
1 Tbsps of corn starch
2 Tbsps of Corn Steep Liquor

Mix corn meal and corn starch in a bowl and set aside.

Preparation:
Heat blended cream corn to bubbling, turn down to simmer, add sugar and dissolve, slowly add corn meal mix until you get a thick paste, remove from heat and cool 5 minutes. Put in a large bowl and add 1 cup of Corn Flakes Crumbs (found in baking section of supermarket) mix thoughouly, No need to refrigerate if using right away. May refrigerate unused portion but warm to room temperature before using.

Malboer

New member
Kipi is reg as niks anders werk nie kry van die groen slyk groot kurpers kan dit nie weerstaan nie. Soos die ingelse sal se dit is n surefire method.