Ek het op hierdie foto van my skoonpa afgekom wat

Brakkanjan

Senior Member
Ek het op hierdie foto van my skoonpa afgekom wat ek verlede jaar by Krugerplaas geneem het.Mooi geelvis gevang op 'n heuning bruinbroodjie. Daai vis het lekker baklei.

Direk na die foto geneem is, is die outjie water toe.Ek het so rukkie gelede in 'n hengelwinkel gehoor iemand se dat die geelvis populasie weer bietjie sterker is.

Die foto geplaas omdat die viswater my ernstig roep
:::S

Attachments

• S5002007.JPG
    S5002007.JPG
    77.8 KB · Views: 263

Brakkanjan

Senior Member
Yes Unlimited.

Aan die oorkant van Tago.

Ons het naby die ablusieblok gehengel (wat flippen skoon is).

Verder regs is die ou rivier inloop wat baie baie diep is. Die karpe wat ek gevang het die dag was redelik klein, maar die ouens langs ons het 'n voerkol gemaak paar dae voor die tyd op 90 meter. Ek het eenkeer bietjie skeef gecast ;) en naby die voerkol my aas gewerp, dadelik was my karp groter.

Lekker gras, so paar los bome vir koelte, absoluut my geliefkoosde plek om te vang. Die eienaar is ook 'n baie aangename persoon, hy is ook redelik streng.

My skoonpa het seker net so 20 meter gecast, want hy cast soos jy 'n backhand met tennis speel (Rug operasie).

Wees gewaarsku! Monster babers, was by toe een van die kinders 'n 14 kg uitgehaal het met 'n klein karp fillet ;)