Daar is verskeie hengelwinkels, tot die Spar verkoop aas, dips, ens.Osie, ja het gister op News24 gesien hulle het so bietjie storms gehad. Ja soos jy sê hoop maar net nie so iets tref ons die naweek nie.
Lerm, kan nie glo hoe verwaand die ape is nie. Dankie vir die waarskuwing, sal maar seker maak ons maak alles mooi toe. Gaan lekker die hel in wees as ek braai en een of ander aap hardloop met my vleis weg.
Laaste vraag, is daar 'n tipe van 'n hengel winkel in Bloemhof as iets gebeur en ons moet nog goed gaan koop?
Ja ek gaan verseker daar wees. klaar gereel vir halfdag werk more, dan kan ek al my inkopies gaan doen. Sommer klaar pak ook.Wou nog sê dat ons nooit 'n net saam vat nie. Ons neem maar ook 'n ou kiekie en laat hulle maar gaan vir 'n volgende keer. Al te veel vis gesien wat vrek in die net of soos jy sê deur die otters bygekom word.
Lerm gaan julle nog die naweek??

Jy moet maar die net vat vir die klein karpies om te spaar vir aasWou nog sê dat ons nooit 'n net saam vat nie. Ons neem maar ook 'n ou kiekie en laat hulle maar gaan vir 'n volgende keer. Al te veel vis gesien wat vrek in die net of soos jy sê deur die otters bygekom word.
Lerm gaan julle nog die naweek??
Laaste vraag, is daar 'n tipe van 'n hengel winkel in Bloemhof as iets gebeur en ons moet nog goed gaan koop?