Eendag sessie

karp_101

New member
Hi almal

Ek wil graag volgende naweek 'n vriend gaan blootstel aan hengel, net vir 'n eendag sessie.

Kan iemand my raad gee oor die beste plek waar ek hom darem bietjie aksie kan gee.

Ek weet Vaaldam is baie popular maar hoor ook die karps loop deesdae by Witbank.

Enige hulp oor spesifieke locations en aas/dip combos sal baie waardeer word.

wmpruis

New member
Ek sal liewer vaaldam toe gaan die vis byt beter daar.
As jy besluit om witbank dam to toe gaan, gaan na die munisipale oord, en vat die spot

Attachments

• witbank dam spot.jpg
    witbank dam spot.jpg
    46.8 KB · Views: 132

karp_101

New member
Kan iemand vir my asb 'n spesifieke location gee by die Vaaldam,ek was nog nooit daar nie en is redelik nuut in Gauteng. Askuus ek pla so maar ek kom maar van die plaas af.

karp_101

New member
Hi AYOBA

Klink vir my goed, het al gehoor van die dam maar weet niks van hom af nie. As jy vir my asb. enige inligting kan gee sal ek dit waardeer. (kostes, combos, gps ens.)Wil net nie iemand gaan voorstel aan hengel en dan blank nie.

AYOBA!

Sealiner
geen dam kan jou waarborg vir vis nie, ek stel voor jy doen 'n search, daar is baie info op SL oor al die damme in GP, sterkte en lekke naweek, chat maandag weer...

Waldok

Senior Member
Karp101. Ek was nog nooit by Witbank self nie, maar ek dink amper dit gaan vir jou nader wees as die Vaaldam. So probeer Witbank dam. Ek dink daar is 2 oewers by daai dam waar jy kan hengel. Dink amper die een se naam is Volmaan of iets met die maan te doen. Blykbaar is die hengel nie te sleg daar nie.

wmpruis

New member
Ja dit is maanlig oord, het nog nooit self by maanlig gevang nie al kom ek oorspronklik van Witbank af. As gevolg van die vissermanne en bote het hulle die reels gemaak dat jy net vis in die aand mag vang en die bote deur die dag mag ry.