dips

carp.king.limpo

New member
hi

weet iemand dalk van 'n resep vi mx en mlx?dan sal ek ook graag wil weet watse geur die red killer floats van mg baits is...

stywe lyne

Optimus

Member
Kan net noem dat Enigma en Marius betrokke is by maak van die dips. Mx is soos Fx maar vergeet maar mlx. Dit is 'n staats geheim. Hulle sal jou moet stuur as banneling Antartika toe as jy die resep weet.Koop liewers dit dit werk in elk geval beter as die een wat jy self wil maak. Onthou net die resep is uitgetoets oor jare en aanpassings gemaak totdat dit reg was. Niemand sal ooit dieselfde resultaat kry in 'n dip as die oorspronklike maker nie.

Enigma

Moderator
Red Killer het anys in maar ook 'n ander komponent in gelyke hoeveelhede.

MX, Optimus, jy's dan my penmaat. Dis seker hoekom my sak bietjie swaarder was. Ek het 1.5 bol dip bottels MX gehengel. Dis niks soos FX nie dis 'n ingevoerde swart caramel met heuning end ander bestandele. Die karamel is nie in RSA beskikbaar nie en dis nie FX of 'n poging tot 'n namaaksel van FX nie

MLX (Marius Lesley Rusch met die X Faktor) dit is ' blend en is dodelik. Toe die vis Sondag stil raak het ek somer die Bol vol gegooi, jy't gesiend 5-10min tempo met 1.4kg vis.