dip's

JJ Pienaar

Sealiner
i knw most of u have a wide silection of dips that work for u and some u just keep because some day it might just work, like i said i'm still some what of a novise and whould like to buy 5 difrent dip's but what to buy? As i'l be fishing kzn dam's mostly, so what 5 dips are a must have. . .

Ps. . I'm acustomed to using plane vanila essence. . .

Skuimkop

Sealiner
JJ daar is soveel dips waarvan jy kan kies deesdae soos jy genoem het en boonop is daar klomp verskillende dips wat dieselfde basis het maar wat net met 'n ander geur gekombineer is. Ek gaan dus vir jou die basiese geure gee wat ek na sou kyk. Ek las vir jou ook SC se dips lys aan dat jy dan kan sien watse dips het watse geure in en jy kan dan daar volgens gaan.

Ek sou dips kies met die volgende basisse in: Garlic, Caramel, Piesang ,Musk, Bunspice & Cinamon. Ek sou verseker ook TCP & Spirits aanskaf maar nie as hoek dips nie maar as 'n shocker op jou bom. SA poeier kan jy ook self maak en werk goed as die vis stil raak.

Hier is 'n paar goeie dips met bogenoemde geure as basis en jy kan dit vir jou aankoop:

Garlic - Op die stadium is Trucella se Yellow Activator die beste. Dit is egter Garlick en Almond en dus nie skoon Garlic nie maar dit sal nie pla nie.

Caramel - Super Cast se FX is maar old faithfull.

Piesang - Super Cast se Banjo (Geel) werk baie goed en hulle het ook 'n Jamaica Banana. Omdat ons altyd (of meeste van die tyd) met 'n kombinasie van 'n vrugte geur en iets skerps/sterks hengel op die verskillende hoeke kan jy kyk om ook vir jou ander vrugte geure aan te skaf soos Tjop-tjop (Banana & Tuti Fruity), Quatro (Mixed Fruits) en Kap-Kap (Pynappel) wat aldrie goed is. 

Musk - Hier is my favourite Supa Baits se Pink Sweets maar Super Cast het ook goeie dips met name soos Musk, DDD (Triple D), Kiana (baie goed) & Vattikakki. Juana is basies dieselfde ding as Kiana met net groter konsentrate in maar is HEL duur. Super Cast se Ebony is ook 'n baie goeie dip maar is Molasas, Musk en Raspberry.

Bunspice - Bunspice is baie goed net so en dit maak ook uit van Perdeby (wat dodelik is) wat Five spices is waarvan Bunspice, cinamon, musk en Naeltjie olie deel uitmaak. Supercast se Cina 4 (baie goed) is ook Bunspice en Cinamon maar omdat jy net die basiese geure gaan of wil koop sal jy jou eie Cina 4 kan meng met jou Bunspice en Cinamon dips.

Cinamon - Al Super Cast se Cina's 1 tot 4 het Cinamon in met Cina 4 my favourite en dan Cina 1. Weer is Perdeby 'n goeie opsie. Hier kan jy ook later kyk na Super Cast se Vicks wat Cinnamon & Eucalyptes is en is 'n uitstekende dip op sy dag.

In short op gesom vir jou in my opinie: Trucella se Yellow Activator, Super Cast se Caramel FX, Banjo (geel), Perdeby & Kiana en daarna sal ek kyk na Looti, Cina 4, Vicks, Quatro en Tjop-tjop.

Attachments

• Dips Bonzai.xls
    23 KB · Views: 72

JJ Pienaar

Sealiner
skuimkop thanx a million, ek sal maar almal koop op daai lysie en toets en later van tyd nou en dan n nuwe geurseltjie aan koop om my collection uit te bry, baie dankie vi jou moeite. . . .

Thanx JJ

Skuimkop

Sealiner
JJ jy kan ook kyk na bruin brood (gemeng met of curry of heuning of caramel) en erdwurms asook KOO whole kernel mielies as aas dan hoef jy nie so baie dips te hê om nogsteeds goeie sukses te behaal nie en dit is dinge wat klaar in  jou kombuis is (behalwe die erdwurms ek hoop hahaha) en jou sak dus nie ruk nie. Dit sal veral goed werk as jy social en jy eerder groter Karps wil vang as tempo hengel soos in kompetisies 'n moet is om goeie sukses te behaal.

Met jou plain Supercast voer, SWD, bruin broodtjie, erdwurms, Koo mielies, plain floaties, Custard en /of SA poeier met daai paar dippies en TCP en Spirits kan jy op enige dag enige ander ou se gat skop wat al die moeties onder die son het. Dit kan ek jou waarborg. En dit alles sal jou seker nie eens R200 uit jou sak uit jaag nie.

Wat ek probeer sê is jy het nie so baie dips nodig soos wat jy dink nie en jy SAL nogsteeds goeie sukses geniet. Dis maar daai cliché van "die dips vang die hengelaar en nie die vis nie." lol

Brakkanjan

Senior Member
Ek sal geen plek aandurf sommer sonder die volgende geure nie:

Garlic - Trucella se Witbaas. Skoon wit garlic en maak enige knoffelbrood bang. Jy kan ook kyk na Jan van den Heefer se GTV wat 'n mengsel van Garlic, TCP en Vaaldam(Musk) is.

Caramel - The Orignial se X-Factor loop oop kole.Kyk ook vir 'n botteltjie Trucella se Scopex Oil wat 'n butter vanilla geur is.

Mixed Fruit - Verseker Jan van der Heefer se BG.

Musk - Supercast se DDD Baitspray.

Bunspice - Mr. Muti se Bunspice 32, Supercast se Perdeby of Supercast se Rooi GP..

TCP - Daar is verskeie soorte en generiese middels op die mark. Kyk hoe na aan die oorspronklike jy kan kry en meng hom 30 % TCP en 70 % Bloekom Heuning of 40/60.Supercast het ook 'n 50 ml TCP geur met baie Flouro genaamd Dr. T Green.

Honey - Ek gebruik Supercast se Legend, ek hoor Trucella se Hot Honey is ook baie goed.

Neem vla-poeier saam en skud elke nou en dan jou bol daarin. Moet nooit erdwurms vergeet nie ;)

JJ Pienaar

Sealiner
jine dankie ouens, ek kan regtig ni wag om my lyn nat te maak ni, di naste dam is maar so 40km van my af so wat ek weet goeie karp hou. . Ek sal van di dip's koop en maar sien wat hier in kzn di beste werk. . .
Maar soos ek al ervaar het met Rots en strand hengle as mens ni selfvisekiring het ni dan gan mens ni sukses behaal ni. .

Weer eens dankie

Duanejc

Senior Member
Skuimkop en Brakkanjan, nice posts boys! Good solid advice for any new comer to fresh water to follow.

I would just add one more flavour to the list, and that is Almond. Good old Moiers Almond essence. And if you are looking for a bomb dip you wont go wrong with Supercast's Almond Supreme.

Let us know which flavours work down in KZN.