Die Manne van OUD en die bleeding float

Borris424

New member
Hi Almal.

Ek sit die naweek langs die water en wonder toe hoe die manne van oud gevang het. Ek besef met pap en so aan maar hoe het hulle tewerk gegaan met die. Dis nou voor die tyd van Springs en die voerbal. Was die maar net die sinker en die hoek met wat ook al aan die hoek of was daar meer? Hulle vangs was op dae beter (Lui ek af van die ou fotos wat ek al onder die oë gehad het) as ons selfs met al die nuwe tricks wat ons gebruik, so wat het hulle geweet wat ons vergeet het?

Op 'n ander noot.... BLEEDING FLOATS....
Ekt al my eie probeer maak maar hulle kom so hard uit dat die hoek nie eens kan in nie, en as hy wel die dag in breek die float in 2. Bietjie dip in 'n houer met die floats en dan gerol in die Floro.... reg of verkeerd? enige raad sal welkom wees op die een. Ek sien ook die manne hier rond maak 'n float wat eers rooi bloei en dan geel en dan weer oranje.... sout in my wonde!

connas

New member
@borris

het jy glisterien in gegooi ?

dit kan wees hoekom die floats so hard geword het

groete connas

LeonK

Member
ja borris, daai tyd was daar nie iets soos dips en dinge nie

jou aas het bestaan uit koo mielies, erdwurms, caramel of almond of custard of garlic of vanilla bruinbroodjie wat jy soos groot traandruppels aangesit het.

ons het gehengel net met vaaldamstroppe met 2 hoeke....of dis hoe ons begin het.

as jy kleur wou insit het jy Mercurochrome vir rooi, groen koekkleursel vir groen en geel koekkleursel vir kleur.

so nou en dan het ons bolle van maroek gemaak en dit oor die erdwurm gesit en dan daai lyn so diep as moontlik ingeroei

daar was ook nie so ding soos n katrol se "briek" stel nie. as hy styfgetrek het, het jou stok meer as eenmaal amper in die water geeindig...LOL

ja die goeie ou dae

LeonK wrote:
ja borris, daai tyd was daar nie iets soos dips en dinge nie

jou aas het bestaan uit koo mielies, erdwurms, caramel of almond of custard of garlic of vanilla bruinbroodjie wat jy soos groot traandruppels aangesit het.

ons het gehengel net met vaaldamstroppe met 2 hoeke....of dis hoe ons begin het.

as jy kleur wou insit het jy Mercurochrome vir rooi, groen koekkleursel vir groen en geel koekkleursel vir kleur.

so nou en dan het ons bolle van maroek gemaak en dit oor die erdwurm gesit en dan daai lyn so diep as moontlik ingeroei

daar was ook nie so ding soos n katrol se "briek" stel nie. as hy styfgetrek het, het jou stok meer as eenmaal amper in die water geeindig...LOL

ja die goeie ou dae

Jissie Leon, hoe oud is jy regtig?! :fbash

My oupa het darem anys en kerrie al gebruik in sy bruinbroodjie resep. Hy was sy tyd seker vooruit. En hy is al in 1987 oorlede...

LeonK

Member
ek stem oom dyna

dia amper desember dan kan ons n bietjie gaan sosial

dolf hulle se dammetjie gee mooi vis

dynamicthings

New member
leon ek is reg ou maat wag vir jou,was by zeekoeivlei vandag en n klomp wit laaities wou my aanwat net omdat ek was by die spot eerste toe gaan ek j dam toe dit was tyd mors net groen algae op n ou se lyn en om die hoeks en bomb toe pak ek op en pad gevat huistoe