Die Hoek

Pats

New member
Was die naweek by bloemhof die hoek en wa dit lekker maar daar is net iets wat my pla en soek raad asb.

Ons het 52 babers gevang vir die naweek en wat n jol was dit, maar niemand op die oewer het n karp gevang nie. Ek het ALLES in my box probeer maar nie eers n byt nie. Ons almal was stomgeslaan hieroor. Niemand het eers n muddy ook gevang nie.

TimJan

Sealiner
Mooi so wat was die size van die babers wat was julle aas? Enige foto's. Ek gaan sandveld toe vir die laaste week in oktober en kan nie meer wag nie. Dit kan wees dat die karp op spawn is Skuimkop het n report opgesit dat roodekoppies in volle spawn is. Ek was die naweek by bronkhorstsspruit gewees en die karps was baie aktief in die vlakker water.

Pats

New member
Ja ek het ook gedink hul is dalk besig om te spawn.

Platannas, maar hulle het meer vir erdwurms gegaan. Vat net vir jou erdwurms saam want daardie wat mens daar koop is baie klein. Maar moenie glo nie daardie babers soek nie skoon erdwurms nie, hulle soek erdwurms met n sousie op hoor. Dip die erdwurms in rooi duiwelsdrek en jys aan die gang. Tops 15 min en jys besig.

Grootste vir die naweek 10,5Kg maar daar draai monsters. As ek maar net n ou viskoppie in die hande kon kry.

Enigma

Moderator
Onthou dis spawn tyd so die Karps is seker meer onder by die Vrystaat se kant naby die keerwal. Ons het laas juis baie boilies gevoer die tyd van die jaar en eers vanaf dag 3 Karp gevang en hulle het gewissel vanaf 9.66kg tot 14.46kg