Dennekruin Roodekoppies baits

Visterman

New member
Hi almal will jull onens bietjie pla vir inligting, beplan n trippie saam my vrou na dennekruin die naweek van die 27 April will graag bietjie uitvind oor die plek met wat begin jy wat werk goed en hoe hou jy die byte hoog vir die heel naweek was eenkeer by roodekoppies in 2011 en het regtig ni goed gevaar nie

Groetnis :fishn

Unlimited

Sealiner
platties werk goed... hehe... onthou om te bespreek, daai plek is altyd vol... run n search, ek weet ryan het al n report gedoen oor die plek met aas en spots ens

Visterman

New member
Hi thanks het darem vroegtydig bespreek het so bietjie rond gelees maar meeste van die topics is maar oud het maar net gewonder of daar onlangs iets nuuts was oor die plek wil graag die keer n goeie naweek he

Groete:wfish

cobra101

New member
Ek was Woensdag daar en het 26 gevang vir die dag. Oggend het hulle skoon maar baie fyn degie gevat en later die dag net tcp floatie. Op die bol was honey en peach op een stok wat ek af en toe bietjie quatro saamgegooi het en op die ander stok perdeby, fx en tjop tjop. Verlede maand was ek ook vir n dag daar en toe het hulle die heeldag net skoon degies opgetel met n spuit tcp en n streep banjo op die bol.

Visterman

New member
Hi baie dankie sal dit defnitief gaan probeer wat was die dieptes wat jy op gehengel het was dit maar van die bank af of het jull geroei

Groete