:cens Hoop nietemin ek sal Saterdag op my pos wees!
:fishn After all, wie wil nou op Nuweland wees wanneer die Bulle se B span plus Vodacom Cup Reserwes die Storm-briesies pak slae gee???? ha ha
ja Marthin jou dom....Marthin ek praat van jou ligte blou quick dry top/baadjie wat jy nog by elke kompetisie gedra het.
letterlik en figuuuurlik!! ha haKassie so more is jy amptelik nie meer vol k@k nie...
dis 'n blerrie hemp!Marthin ek praat van jou ligte blou quick dry top/baadjie wat jy nog by elke kompetisie gedra het.
:doh:doh:doh:dohMobi Dick wrote:dis 'n blerrie hemp!Marthin ek praat van jou ligte blou quick dry top/baadjie wat jy nog by elke kompetisie gedra het.

on not for you only everybody elsewat kos daai baadjie????
kry ons SSEC:WC members afslag?

:cry1:cry1:cry1:cry1:cry1***Galjoen*** wrote:on not for you only everybody elsewat kos daai baadjie????
kry ons SSEC:WC members afslag?![]()
all the tears in the world will not help HAHAHAHAHAHAHAHacraig myburg wrote::cry1:cry1:cry1:cry1:cry1***Galjoen*** wrote:on not for you only everybody elsewat kos daai baadjie????
kry ons SSEC:WC members afslag?![]()
Nie te veel nie, dis nie asof dit 'n arm of been gaan kos nie, miskien net 'n duim.wat kos daai baadjie????
kort duim.***Galjoen*** wrote:Nie te veel nie, dis nie asof dit 'n arm of been gaan kos nie, miskien net 'nwat kos daai baadjie????
Ou mense moenie so vroeg opstaan nie. Moby Dick het short hand notule geneem so ek dink dit gaan kort en kragtig wees.
Hengelarea het verander, Kaap punt is bietjie duur vir net 4-5 ure se hengel.
Ons het Kaap Punt en die Blouberg komp omgeruil.
Nuwe Hengel Area is van Milnerton Lighuis tot by Koeberg Fence.