[color=#0000ff][size=3]Hi All So we headed off to

Stats for SSEC:WC from when we started till now:

Fish Caught : 107

Fish Released : 102

Released per Specie:

Kob : 8

White Stumpnose : 58

Black Tail : 4

Elf : 1

Galjoen : 5

Hottentot : 1

Belman 1

Sight Fish : 24

:clap12:clap12:clap12:clap12

Mobi Dick

Sealiner
Dagse almal

Wikus - great report. Aan almal van julle wat vis gevang het wel gedaan en 'n spesiale geluk aan Extremist wat die dag se kompetisie gewen het. Baie dankie ook aan almal wat die kompetisie bygewoon het, dit is ouens soos julle wat die gees in die klub reg hou. 

Nou is die fokus op die volgende kompetisie in Pearly Beach - het nou net my verblyf in Hermanus vir die naweek gefinaliseer en het alreeds gister begin om so bietjie aas bymekaar te maak. By hierdie een dink ek moet ons net agter Strepie aanry want dit is sy wereld daai. Wikus jy gaan seker darem weer vir ons 'n thread begin.

Nico

Mobi Dick wrote:
Dagse almal

Wikus - great report. Aan almal van julle wat vis gevang het wel gedaan en 'n spesiale geluk aan Extremist wat die dag se kompetisie gewen het. Baie dankie ook aan almal wat die kompetisie bygewoon het, dit is ouens soos julle wat die gees in die klub reg hou. 

Nou is die fokus op die volgende kompetisie in Pearly Beach - het nou net my verblyf in Hermanus vir die naweek gefinaliseer en het alreeds gister begin om so bietjie aas bymekaar te maak. By hierdie een dink ek moet ons net agter Strepie aanry want dit is sy wereld daai. Wikus jy gaan seker darem weer vir ons 'n thread begin.

Nico

Dankie Mobi, weet nie so mooi of ek daai thread moet begin nie, daar's mos nie vis in Pearly beach nie en ek het glo gehoor daar is 'n groot storm daai naweek en dat die paaie op pad Pearly Beach toe, gesluit gaan wees vir 2dae......lol

Julle kan almal by die Mobil garage bymekaar kom om 30 punte te collect vir roll calling, los maar julle stokke en aas by die huis....lol

Seawiid

Senior Member
***Galjoen*** wrote:
Dankie Mobi, weet nie so mooi of ek daai thread moet begin nie, daar's mos nie vis in Pearly beach nie en ek het glo gehoor daar is 'n groot storm daai naweek en dat die paaie op pad Pearly Beach toe, gesluit gaan wees vir 2dae......lol

Julle kan almal by die Mobil garage bymekaar kom om 30 punte te collect vir roll calling, los maar julle stokke en aas by die huis....lol
Ai! Guess who can't go!?! :hyst::hyst::hyst::doh

craig myburg

Senior Member
Mobi Dick wrote:
Dagse almal

Nico
Mobi Dick do not for get Mangi and Hassie101 them you must all so follow:fishn:fishn

craig myburg

Senior Member
Seawiid wrote:
***Galjoen*** wrote:

Ai! Guess who can't go!?! :hyst::hyst::hyst::doh
ai! i yes it looks like somebody can go :hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:

EXTREMIST

Sealiner
i first need to attend the ' SCHOOL OF HARD KNOCKS' for a course in galjoen angling with teachers Killer strepie, ***Galjoen***, Hannes101 and Boskabeljou..

Guys im waiting for my class timetable.. and cost ofcourse..:fbash

craig myburg

Senior Member
EXTREMIST wrote:
i first need to attend the ' SCHOOL OF HARD KNOCKS' for a course in galjoen angling with teachers Killer strepie, ***Galjoen***, Hannes101 and Boskabeljou..

hey ti dose not work like that you got to work for it and there is on cost in it :hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:

Mangi

Sealiner
craig myburg wrote:
craig myburg wrote:
EXTREMIST wrote:

hey ti dose not work like that you got to work for it and there is on cost in it :hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:
rhhgfhfh
In the quiet words of the Virgin Mary, come again?

craig myburg

Senior Member
Mangi wrote:
craig myburg wrote:
craig myburg wrote:
EXTREMIST wrote:

rhhgfhfh
In the quiet words of the Virgin Mary, come again?
it all right ^^..^^..^^..^^..

Sailfish

Sealiner
EXTREMIST wrote:

I have been waiting for those clinicks for months now. Think it is time it gets reality. Where is the SSEC WC social clinicks???????????? Bait presentation, casting, traces and what ever the new guy wants to know about fishing related tricks of the trade????