byt vis beter voor die winter

supa-m

New member
ek wil net uitvind of die vis wel beter sal byt voor die winter . Ek het net gesit en dink as die vis so min aktief is en so min eet in die winter sal hulle net voor die winter soos visse aan gaan wat nog nooit kos gekry het nie want hulle moet nou kos dan bymekaar maak of sal mens so se voor die winter om deur die winter te kan oorleef . sal daar meer wel vis opgelewer word net voor die winter en sal daar grooter sakke opgelewer word aangesien hulle prep vir die winter . Wat dink julle .

Waldok

Senior Member
Goeie vraag. Ek dink nie so nie, ek dink hulle raak net minder aktief en hul metabolisme neem af, so hulle het nie nodig om op te stock nie.
Maar dit is net my opinie, hoor maar wat die ander se.

Bruggie

Sealiner
Waldok wrote:
Goeie vraag. Ek dink nie so nie, ek dink hulle raak net minder aktief en hul metabolisme neem af, so hulle het nie nodig om op te stock nie.
Maar dit is net my opinie, hoor maar wat die ander se.

Ek dink jy is 100% reg daar.

Schobies

New member
Glo ook nie vis eet meer net voor die winter nie. Kleiner vis word wel meer beinvloed deur die koue en byt meer traag. Die groter vis het ook in die winter meer kans om by die aas uit te kom voordat alles deur die kleintjies opgevreet word. Daar moet definitief dieper gegooi word omdat die water tempratuur meer konstatt is dieper en nie so baie wissel soos in die vlakker water nie.