Bulshoekdam

drkobus

Senior Member
Ek wil die naweek op die Bulshoekdam met kayak Grootbekswartbaars gaan vang. Is daar iemand wat baie daar vang. Is daar spesifieke spinners of wurms wat goed werk. Watter deel van die dam is die vis as die wind van waar waai?

Dankie vir enige hulp.

drkobus

Senior Member
Is die tyd van die jaar nog reg vir bass. Raak dit te koud vir bass in die winter. Wil weer dam toe gaan. Op Saldanha kan ons nie meer vir somer vis hengel nie. Hulle hou op byt. Is daar ander spesie vis in die Bulshoekdam wat beter is om die tyd van die jaar voor te hengel??

Laat weet asb.

navrik

Member
Bass kan dwarsdeur die jaar gevang word en veral die winter lewer partymaal groter visse op as die somer.

Die belangrike ding is om jou patroon van vang te verander. In die winter moet 'n mens baie stadiger vang wat die swartbaars aanbetref omdat 'n mens nie sommer 'n reaksie byt soos in die warmer maande gaan kry kry

Ons het wel 2 weke terug vroeg oggend goeie byte in Clanwilliam gekry. Een my van my vriende op die BFSA forum het die afgelope naweek diesefde ondervind.

By Bulshoek is daar een van ons bass vang vriende Dawid-Thys Louw wat op die varkplaas bly. Hulle het 'n huise voor teen die water wat 'n mens kan huur. Hy sal defnitief van hulp wees om te se wat hierdie tyd van die jaar sal werk

drkobus

Senior Member
Was die naweek by Clanwilliam-dam. Niemand wat daar gehengel het nie. wat is verkeerd. Is almal bang om in die winter te hengel? Vis is veilig in die dam.

navrik

Member
Ons het naweek bymekaar gekom vir 'n TackleWare geleentheid in Kaapstad. Dit is iets soos 'n Tupperware partytjie vir die dames. Al die groot en kleinhandelaars van visgereedskap en belangstellendes kom bymekaar en wys nuwe produkte en almal kry sommer die geleentheid om aankope ook te doen.

Die eerste een die afgelope naweek was 'n reuse sukses met ongeveer 30 ouens en dames wat opgedaag het.

Dit het so goed gewerk dat ons defnitief 'n instelling hiervan gaan maak. Hou asb die BFSA forum dop vir details oor waar en wanneer die volgende een gaan plaasvind.