Bronkhorstspruit dam

wmpruis

New member
Wat vir my werk by bronkies:

80m diep

size 2 ryochi

rietvlei strop met net die onderste hoek en 'n dart.

Kiana/Banjo

FX/Kiana

FX/ Tjop Tjop

FX/ Tutti Frutti

Kiana/Tjop TJop

Juana Floaties en plain wit floaties gedip in Tutti Frutti.

Wat is julle gunsteling diepte, stroppe en aas?

Ek gaan volgende week soontoe, ek gaan bietjie hemp kook en saam my voer bygooi om die resultate te verbeter.

wmpruis

New member
Daar is net warm water sekere tye. Bote kom tot in met 50m van die oewer en vat jou lyn. En gras is 'n probleem. Ek is so spyt oor my besluit. Die plek sien my nooit weer nie.

Naruto

Sealiner
Ons het dinsdag aand daar oorgeslaap. Nie baie vis gevang nie. Tussen vier stokke het ons drie vis gevang en almal nadat ek met die kanon gevoer het. Twee vis het uitgekom op blou trein mielies en een op garlic floaties. Afsand was tussen 70-110m. Het met n enkelhoekstrop gevang en geen stroppe verloor in die gras nie.

Daar was net warm water bo by die hek se ablusieblok. Dink ek sal volgende keer eerder vaaldam toe gaan al gaan dit my meer kos.

wmpruis

New member
Ons was maandag al by bronkies. Die vis was maar stadig. Ek kon nie te diep gaan waar ek gestaan het nie want die bote het elke keer die lyn gevat. My broer het 2 reel runs gekry en die vis in die gras verloor. Ek het net een run gekry en so 2.5kg. Ek sal ook liewer vaaldam toe gaan volgende keer. Al kos dit meer. Ek het gevang op banjo en fx en bruin brood met fluorosien. My broer het op erdwurms en vaaldam backing, en molasse bom. Ons het so op die laaste punt van die krag punte gestaan. Al staanplek met krag wat ons kon kry.

Lerm

Member
My swaer was lass week vir die dag daar. Hy het net na die eerste klomp riete gesit. Hy het so 3 vis gevang almal bo 2kg. Hy het nie te veel gras daar gehad nie. Hulle moet daai dam se level net skielik laat drop na so 60% sodat die gras kan vrek.