Brakpan dam

Bruggie

Sealiner
Hi Julle,

Weet enige iemand wat aan die gang is met Brakpan dam?

Ek het jare terug toe ek nog n laaitie was daar gevang.Maar weet glad nie meer of n mens daar kan vang nie.En is daar ooit nog vis in daardie dam?En as daar is, hoe is dit om daar te vang? Die moeite werd of nie????

Brug.

Bruggie

Sealiner
Jy grap! dit is langs die K@K plaas.Daar is ook n baie diep Quarry.Weet nie presies waar die dam is nie, maar weet dit is in brakpan.

Dis agter Brakpan stadion....daar waar die Valke gespeel het. Oftewel, waar die ander spanne met die Valke gespeel het ::)
Jip Brug. Daar is nog vis in daai dam. Maat van my het daar gaan fish so paar maande terug en vis gekry. Ek sal nie daar gaan fish nie, maki saak wat nie.
Hulle spot dat 'n d..l (vani sewerage plaas) die beste aas is daar.

PI

Senior Member
Hi Ouens,
Na al die heavy reens n paar maande terug is die dam nie dieselfde nie. Ek het so n maand terug daar gaan draai om te kyk as die manne ietsie vang, maar die reuk het my weg gejaag. Ek kan se dat daar vis is want ek het hulle ook gevang.
Die dam kan n baie nice destination wees maar die metro doen maar min oom hom skoon te hou. Daar is baie gebreekte bottels, damduikers etc etc.
Ek sal liewers so 3 - 4 maande wag voor ek hom weer aanpak.

Ek het ook gehoor dat daar bass in die dam is, ek kan nie confirm dat dit wel waar is nie.

PI