Bol Dip

Hi manne,

Ek wil hoor hoe sit mens jou bol dip op jou mieliebom??
Sit jy hom maar net op of smeer jy hom so bietjie??
Ek het gehoor in die winter moet mens klein bietjie van als gebruik ... Kleiner bom, kleiner aas en minder minder hoeveelheid flavor..

Brakkie

New member
Sovêr ek weet is dit strepie of blerts...

Strepie - lyn van bo tot onder
Blerts - spuit boldip aan die bokant ban die bol en draai die bol sodat dit orals afloop

Thanks man,

Ek sien baie van die ouens gebruik een kant 'n flavor en ander kant nog 'n flavor..

Soos bv. Devilsfork en FX..
Sterk en soet gemeng ...
Die sterk geur lok die vis en die soet geur proe hy aan .. :fbash

Dink jy nie dis beter om net een flavor op jou bol te sit nie??

Brakkie

New member
Persoonlik as ek in die winter hengel sal ek 'n strepie fx as basis gebruik en dan die ander geure aanpas soos wat die wind en weer verander. Ek gebruik nie dip op my aas nie en sit alles op die bol....

Dit is seker maar persoonlike keuse..

Oky thanks man,

Wel hier waar ek bly pla die wind nie so baie nie..
Een plek wat baie wind het is stompdrif dam,
Al die kere wat ek daar was, waai die wind erg!!!

Maar ek hengel baie by george dam,
Dis lekker naby en baie groot vis ..!!!

:fst:

connas

New member
@ julie

onthou die tip as die wind waai probeer cinemon , geel of rooi perdeby , bloekhom , alle skerp soet geure werk altyd vir my goed

i.v.m die bom wat ek doen is ek drip net n druppel op my bom , boldip hou langer en jy versoek nie jou hengel kol so baie nie daar is ook nog een ding eaarna jy moet kyk jou kol moet nooit teveel soet geure meng nie anders gaan jou kol niks werd wees nie en jy gaan net sonsteek vang hehehehe ( het al met my gebeur )

ma ja elke ou het maar sy eie m,anier van hoe hy sy boldip opsit maar ek glo n meerderheid van die sealine hengelaars sal saam stem dat hoe minder j gebruik hoe meer spaarsaamig jy is dan hou jou bottle langer

en dit is minder geld wat jy moet spandeer om te vervang veral as jy in die platteland bly ek meet 32.00 vir n 50ml bottle banjo

Thanks man,

Ja hierso by my is die goed ook maar net so duur,
Dis hkm koop ek maar by 'n supplier in pretoria!! :)

Mens moet ook by een geur of kombinasie hou, net as jou kol dood begin loop dan shock jy mos die water,

Soos bv. se nou maar ek vang met perdeby en fx,
Sit ek dan die perdeby aan die een kant en fx aan die ander kant of bo-op mekaar??

connas

New member
@ julie

jy kan dit so doen of jy kan dit direk langs mekaar sit ek doen nou weer n ander trick sit een geur heelbo en n ander een heel onder op die bom want as jy ingooi dan land die bom mos op sy seie baie keer kry jy dat n modderige bodum jy dalk met die kant waat jy jou boldip opgesit het in die modder le dus vat dit langer vir die vis on die geure op te tel so jou bite ratiois wel stadiger as gewoonlik maar soos ek gese het elke persoon het maar sy eie manier hoe hy die dip op die bom sit , ek wil hoeka vanaand weer n bq lyn gaan nat maak ek doen maar meestal nag hengel omdat dit deur die dag te warm word en dat die groot visse minder aktief is deur die dag ax in die nag , nag hengel bly maar ir my die beste ja sure dit is wel kouer maar as jy eers die eerste mooi een gevang het was die koue die moeite werd waar vang jy gewoonlik juli?:wfish:wfish

connas

New member
@ julie

jy kan dit so doen of jy kan dit direk langs mekaar sit ek doen nou weer n ander trick sit een geur heelbo en n ander een heel onder op die bom want as jy ingooi dan land die bom mos op sy seie baie keer kry jy dat n modderige bodum jy dalk met die kant waat jy jou boldip opgesit het in die modder le dus vat dit langer vir die vis on die geure op te tel so jou bite ratiois wel stadiger as gewoonlik maar soos ek gese het elke persoon het maar sy eie manier hoe hy die dip op die bom sit , ek wil hoeka vanaand weer n bq lyn gaan nat maak ek doen maar meestal nag hengel omdat dit deur die dag te warm word en dat die groot visse minder aktief is deur die dag ax in die nag , nag hengel bly maar ir my die beste ja sure dit is wel kouer maar as jy eers die eerste mooi een gevang het was die koue die moeite werd waar vang jy gewoonlik juli?:wfish:wfish

Lekker man!!!

Gaan maar try en kyk wat die beste werk..!! :)

Ek vang meestal by George dam, soms hartenbosch dam, of stompdrift..

Hier was so ander privaat dam naby my, maar mens mag nie meer daar vang nie, want daar was mense wat die vis buite gelos het en laat vrek het!! As ek hulle in die hande kry... Versuip ek hulle in daai dam ::cavmn

Waar vang jy oorals??
Ek bly ini weskaap, hier waar ek is, is nie regtig veel damme nie!!

connas

New member
@juli

van maar mestal schweizer dam , christiana ,baberspan, bloemhof , kommando drif, en verlatenkraal

maar met die winter wat nou halfpad verby is wil ek nou weer my goed reg kry wil n comp reel ma n friendskaplike komp maar weet nie watse venue ek moet gebruik nie het 3 keuses baberspan , bloemhof , of verlatenkraal maar is nog n bq edgy dis n groot verantwoordelikheid omdat ek nog nie rerig die al gedoen het nie nog minder saam die bekendes hier ge hengel het om te sien van wwatse venues hulle like ni
so ek sit half in n sloot

connas

New member
@juli

van maar mestal schweizer dam , christiana ,baberspan, bloemhof , kommando drif, en verlatenkraal

maar met die winter wat nou halfpad verby is wil ek nou weer my goed reg kry wil n comp reel ma n friendskaplike komp maar weet nie watse venue ek moet gebruik nie het 3 keuses baberspan , bloemhof , of verlatenkraal maar is nog n bq edgy dis n groot verantwoordelikheid omdat ek nog nie rerig die al gedoen het nie nog minder saam die bekendes hier ge hengel het om te sien van wwatse venues hulle like ni
so ek sit half in n sloot

Ekt gehoor die ouens vang deesdae lekker by bloemhof!!!
Maar daai isi my wêreld nie, so ken dit nie regtig nie..

Ek was al by harties, bronkies, rodeplaat, bonekort en de rust...

connas

New member
@juli

hahahahahahaha ek was al by n paar lekke maar die spots om my is vir my die lekkerste want ek weet nou al wat werk waar waneer so ek is uitgesort met daai spots daar is een spot wat flippen warm is en mooi vis lewer net een nadeel ds n boer se grond ek vang elker jaar die ng kerk leeuwdoringstad se komp daar altyd op die selfde spot gewoonlik 2d of 3d maar gaan die jaar 1ste wees hahahaha gaan maak soos die engelse se go big or go home

ds n baie nekiese oewer geen hak plek modderige bodum grooot karps maar groter tekkiebekke het die vorige jaar gesien die monsters wat in daai water rond dwaal ds lelike goed

bloemhof se babers ng babetjies teen daai goed daar

connas

New member
@julib

hahahaha dude ek sou al die naweek uitgegaan het maar vroulief wou niks weet nie hahahahahaha het eeder werk vir my gehaat as om langs die water te gaan sit ds hartseer ma ja

gee kans die naweek is dit ek en daai visse hoop hulle reg vir n pakslae want e gaan nie hustoe nie voor ek my netto gewig gebreuk et ni ds nou al die vis wat ek op my laaste sessie gevang het wat ek geweeg het en gewig saam getel het was nogals n paar mooies wat die aand uitgekom het