Blue Marlin Rappie

SPARRABOS

Sealiner
Seven Hooks wrote:
met watse katrol sal julle ouens hom paar met die sl30 of sl20?
eks maar n ou saltist verliefde....maar as ek moes kies die ene...wonder of hul die baby saltist hier verkoop.as ek nou met daai rappie,die reeltjie op skool pens en derms afkom of elwe sal hul les opse!!!!!! Ou kan skool hotties vang...die poel agter jou waarin jy hulle sit sal lyk soos n akwarium.elwe met alcocks lepel op huisklip.....gooi vir gooi....;)

Attachments

• images.jpeg
    images.jpeg
    10 KB · Views: 326

SPARRABOS

Sealiner
Maar met sl20/30,klein torium of ander shimano niks fout...almal goed...kry wat jy die meeste van hou.......alles mos oulike speelgoed...wens as kind kon ek dit gehad het....penn delmar,seaboy en wat nog?....met blue marlin 10/6 of 11/6....ja nee tegnologie....land my maat amper 14 kg kraker vandag op torium 20 en sy loomissie...

Johan9255

Member
Ja ek dink dit gaan oor die skill van die visserman nie Te veel Sy gear nie although dit help kyk n poepol soos ek staan met 6k setup om n seagull Te vang en Dan nog my nuwe sinker trace duur hoeke en alles Te verloor waneer ek most afsny om voel vry Te laat.

Johan9255

Member
Ek Sal beter doen as ek die bait geld vat en eerder n hake parcel Te loop at least kan ek vis kry uit die deal uit. Hou my vas. Maar soos hulle se beter to try and fail Than not to have true at all. Lol

SPARRABOS

Sealiner
Johan9255 wrote:
Ja ek dink dit gaan oor die skill van die visserman nie Te veel Sy gear nie although dit help kyk n poepol soos ek staan met 6k setup om n seagull Te vang en Dan nog my nuwe sinker trace duur hoeke en alles Te verloor waneer ek most afsny om voel vry Te laat.
............en so waar as vet sweer dit met petrus koopman gebeur....elwe mal gebyt...was viskoors...chaos...hy kom by ons aan met sy koffiemeul gooi heel sardyn pillie op dryf.....seemeeu vat pilllie.....hy katrol hom uit lug in.....foket ons het geskreeu van die lag........haak oorlede oom daantjie af......hy vang kentucky vir aandete....moes my baadjie oor daai meeu gooi en hoek uithaal....hy vang nooit weer dryf sardyn in sy lewe nie....:fbash:hyst:

Psy

Sealiner
:hyst::hyst::hyst::hyst:

Weet wat.... daar is so n hand-full of posts wat so vir n mens laat lag.

This has got to be one of them!!

:hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:

Lofty

Senior Member
Psy wrote:
:hyst::hyst::hyst::hyst:

Weet wat.... daar is so n hand-full of posts wat so vir n mens laat lag.

This has got to be one of them!!

:hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:

Haha praat jy,van sambreel in die hol oopmaak tot spuitpoep en des meer...en Sparra wil ook nie agterbly nie:lol:1

Hanrick

Member
SPARRABOS wrote:
Johan9255 wrote:
............en so waar as vet sweer dit met petrus koopman gebeur....elwe mal gebyt...was viskoors...chaos...hy kom by ons aan met sy koffiemeul gooi heel sardyn pillie op dryf.....seemeeu vat pilllie.....hy katrol hom uit lug in.....foket ons het geskreeu van die lag........haak oorlede oom daantjie af......hy vang kentucky vir aandete....moes my baadjie oor daai meeu gooi en hoek uithaal....hy vang nooit weer dryf sardyn in sy lewe nie....:fbash:hyst:

As iemand 'n seemeeu haak praat my pa altyd van kite vlieg.

Seven Hooks

New member
Hello
Ek het hom gekoop ja maar nog nie getoets nie ek wil eers vir vir my die regte katrol ook koop geld is nou skaars eers.Ek wil die sl30 op hom sit dink hy sal mooi loop Enige iemand wat wil help sponsor???

Maar my probleem is ek het al n paar keer gaan vis maar ek vang net klipvis. My meisie gaan elke keer saam ook met n vistok en natuurlik het sy die eerste vis gevang en nie wat nie n galjoen so ek voel biekie ontman as julle verstaan wat ek bedoel

Sal julle ouens op hoogte hou

Seven Hooks

New member
Hello
Ek het hom gekoop ja maar nog nie getoets nie ek wil eers vir vir my die regte katrol ook koop geld is nou skaars eers.Ek wil die sl30 op hom sit dink hy sal mooi loop Enige iemand wat wil help sponsor???

Maar my probleem is ek het al n paar keer gaan vis maar ek vang net klipvis. My meisie gaan elke keer saam ook met n vistok en natuurlik het sy die eerste vis gevang en nie wat nie n galjoen so ek voel biekie ontman as julle verstaan wat ek bedoel

Sal julle ouens op hoogte hou

SPARRABOS

Sealiner
Dalk is ek bygelowig.....ons vat noooit vroue saam op hengeltog....dan vang ons baie vis...en jou vrou moet jou "bless" voor jy see toe gaan.....as sy jou verwens vang ou f.kkol.....maar as sy jou nog n druk en n soen gee en in jou oor fluister "vang baie vis en vang grootes".........ai jai jai en jy kry nog bietjie mustbite....dan :merm:sf::::wfish((r(e(ling::slo:cong::fst::first:lol:1

Seven Hooks

New member
Miskien is daai dan my probleem!!!! Maar nou moet ek ook vir julle se ek weet nie wie is erger oor hengel nie ek of sy so daar is noe n kaans dat sy by die huis gaan bly as ek se ek gaan hengel nie

SPARRABOS

Sealiner
Stuur haar eerder alleen see toe en bly by huis met voorskoot aan...bak beskuit....kook....wens haar sterkte toe.....met ander woorde jul ruil maar net rolle om.....dan gaan daar baie vis huis toe kom.....::slr::