Battle Box

Brakkanjan

Senior Member
Na wik en weeg het ek maar besluit om 'n battle box aan te skaf en moet ek se die dingetjie is regtig klein teen my ander kas.

Sal hom betjie gaan inwerk , maar die ou groot kas sal ek in die bakkie laat net vir ingeval ;)

Lekker week mense!

ChriDry

New member
Plaas 'n foto van jou box sodat ons ander pleppe kan jaloers raak en ook kan sien hoe lyk jou box, asb.:fishn

Brakkanjan

Senior Member
Ek het hom nou nog nie voorsien met goodies nie, ek is besig met my seekas, ek gaan oor 4 weke see toe en as ek dan terug is sal ek so paar wintersessies deurwerk, wil my PB verbeter.

Ek vind dat die kaste se hout onder maklik seerkry en plak onder elke kas van my rubber om skok te absorbeer en vir beskerming (Plak die hele oppervlakte)

Die kas se hoek in die agtergrond is nie vuil nie lol, het 'n huis gekoop wat 5 jaar leeg was en maak nou nog net reg en verf ens. Die ouens wat dit al gedoen het sal weet waarvan ek praat, dis hoekom my visvang tyd baie min is deesdae!

:fswim

Attachments

• S5001947.JPG
    S5001947.JPG
    31.9 KB · Views: 272

Naruto

Sealiner
Dink ek moet vir my so ene bou. Dis prakties en nie so swaar en lomp nie. En eks seker als kan daar inkom wat mens nodig het.

ChriDry

New member
Brakkenjan

Lyk baie goed. Dankie vir die foto.

Naruto

Stem saam. Dink ons moet een bou. Lyk na 'n lekker  "nice size". Nie nodig om die Forklift dan saam te vat waters toe nie.

Brakkanjan

Senior Member
Ek kan nie houtwerk doen om my lewe te red nie, ook nie geduld nie, gee my eerder die ysters hehehe. Gaan 'n staalplaat die size sny van my groot kas se oppervlak en powdercoat. Rubber onder die plaat plak en dan kan ek die battle box gebruik op die oorspronklike stand.;)

Bottie

Member
Ek het, na n week lank van n halwe doodskis 40 meter ver in Bloemhof in te dra, n kleiner een laat maak. 24 dips,al die "spares" wat n mens nodig het. n Kleiner kas met my ander geurmiddels en geite bly in die bakkie, just for in case. Ek gaan probeer om n foto te plaas.