Backboard van inflatable

Brakkanjan

Senior Member
Dag alle Sealiners

Ek wil graag my inflatable se backboard modifiseer om lyne in te neem. Ek het op 'n vorige geleentheid sommer die mieliebom in 'n emmertjie in die boot geplaas maar dit was 'n helse fout - lyn in die prop van die motor gekry.

Is daar miskien iemand wat so modifikasie al gedoen het? Kan jy ook asb. foto's plaas.

Baie dankie!

HennieG

New member
Hi Koos, Ek het intussen my design gedoen en wou laas naweek gaan kamp en dit toets...maar het gelukkig die regte besluit geneem en by die huis gebly...reen....

Se maar as jy kom draai.

Brakkanjan

Senior Member
Hallo daar Hennie. Dankie vir jou advies en hulp. Enigste persoon wat insette gelewer het.

Ek en die oubaas het die Seahawk se backboard gemodifiseer om lyne in te neem en kan nie wag om te gaan toets.

Stainless tubing op die backboard vasgesit met baie lang houtskroewe. Die tubing is 1.8m lank.

Die stainless Cups kom van 'n klein Cadac stofie af wat nie meer gebruik word nie. Kepe is uitgesny en baie dik rubber is daar ingesit sodat die lyn nie beskadig nie.

Laastens het ek die backboard 2 coats varnish gegee.

Attachments

• IMG00550-20120317-1511.jpg
    IMG00550-20120317-1511.jpg
    79.7 KB · Views: 125

Stinker

New member
Nice idea with the transom there Brakkanjan.

I have just purchased a new Intex Seahawk 2 inflatable (still in the box) last week for next to nothing from a guy who needed the cash.

I have a question, maybe you can help...

I would like to install a homemade solid/wooden floor board. I have searched the net for ideas, but to no avail. Have you or do you maybe know of someone who has tried a similar thing? Any ideas?

Thanks Stinker

HennieG

New member
Dit is darem spoggerig Brakkenjan......Ek hoor 'n stem inni verte...gebruik my....gebruik my......lmga...

"n Smart job so tussen jou en pa Jakkie.....geniet dit...

JakkieLouw

New member
Dankie Hennie, Stinker ons gebruik 'n dik rubber-foam matjie wat op die vloer geplaas word op hierdie stadium voldoende. Ons het 'n battery box aangeskaf en is ook nou besig om te kyk hoe ons die Fishfinder gaan mount.

Ons sal jou nog laat weet-Dan gaan doen ons 'n sessie in die winter.

Groete

GertV

New member
Van die inflatables soos True Cast het 'n hout vloer. Jy kan 'n hout vloer van 9 of 12 mm ply maak. Deel die vloer in drie dele en heg die dele met stroke seil sodat die vloer kan opvou om sodoende makliker te hanteer. Skuur die kante rond sodat dit nie die boot se seil sal beskadig nie. Verf die vloer met stoep verf of marine vernis.