As die karp nie na jou toe wil kom nie.... gaan soek hulle

MadCarper

Sealiner
Dit is eintlik vir my baie ironies, want karp is in verskeie lande ge-"intoduce" as n voedselbron vir die armes (volgens die geskiedenis van karp wat ek in n boek gelees het)... maar omdat dit hand-uit geruk het is dit nou die eindresultaat.

"omdat hulle die waterkwaliteit verander en die helder water modderig maak" - dit is ook net helfde waar. Jy kan self sien op daardie video clip hoe helder die water is, en dit n dam wat glo n oorpopulasie karps in het. Daar is n hele paar damme in SA waar ek al gehengel het, wat die water kwaliteit baie goed en helder is, met n goeie karp populasie, en boonop ook n goeie bass, kurper ens. populasie. As karp dan die waterkwaliteit verander moet hierdie damme mos troebel water he ens?
Die groot probleem is oorpopulasie. Die VSA moet bietjie hulle breins en al die baie geld van hulle beter gebruik, deur sulke damme se populasies eerder te "manage" op n manier, dan sal hulle baie minder probleme he....

Karp hengel is ook die grootste varswater sport in die wereld soos ek al verskeie kere gehoor het. En ek weet in Europa en ook hier in SA het dit n massiewe bydrae tot die ekonomie in terme van toerisme en sport. As hulle slim is kan hulle karp tot hulle voordeel gebruik.   Ek onthou laasjaar was daar n groot karp kompetisie gehou deur die American Carp Society, en die prysgelde en publisiteit was honderde duisende dollars werd.

Watse "skill" is daar regtig daarin om n karp te skiet? boog of speargun... maar ja soos hierbo iewers gese, ons lewe in n tyd waar mense eers die natuur uitroei, en dan na die tyd "sorrie" is....

kaboem

Sealiner
Ja nee boys, kyk jy sal dit altyd kry al doen jy wat dis die mensDOM....

Ons is n ander breed en omdat ons die sport so lief het sal ons alles in ons vermoe doen om die vis wat ons vang te goed te versorg en terug te plaas met more steeds in ons gedagtes...

Dit kan ongelukkig nie vir alle lande en mense gese word nie? Kyk in my opinie dink ek dit is seker maar net so passie vir daai dom d**s om die karp met n speargun te skiet soos dit vir ons is om dit met n vis stok te vang.

Glo my as ek se dit gebeur hier by ons in SA ook die myn ding is vir ons om oe oop te hou en om sulke manne aan te vat waar dit voor kom. Ek weet ek sal so man persoonlik bl*ksem veral as hy groter vis spear as wat ek vang....

Dit gaan ook baie oor education....... daar is baie te se oor die topic wil net nie want ek glo die manne wat die post sal lees is nie die manne wat beoefen nie so message kom nie by die regte manne uit nie.

Marthin

Sealiner
Ek vermoed die ou kan nie eers n blaasoppie in die see kan skiet nie. Ek het al bietjie vis geskiet in die see, en see visse sit beslis nie stil onder n bossie in die water en wag vir jou nie.

Met bottels duik en vis skiet is soos canned hunting.

Flashback

Senior Member
Marthin wrote:
Ek vermoed die ou kan nie eers n blaasoppie in die see kan skiet nie. Ek het al bietjie vis geskiet in die see, en see visse sit beslis nie stil onder n bossie in die water en wag vir jou nie.

Met bottels duik en vis skiet is soos canned hunting.
So ver my kennis strek is visskiet net toelaatbaar as jy n snorkel gebruik??? Ma daai aap kan seker nie sy asem 10 tellings op hou nie!!:alien:sc:::