Allrounder boldip

PI

Senior Member
Hi,

Ek gebruik die gewone 50ml boldip, maar ek het nog nie die boldip gesien nie. Hy werk nogal lekker by die Vaaldam. Ek weet ook nie watter konkoksie hy van gemaak is nie.

Nou wat dan van perdeby? Dis ook bunspice en naeltjie olie. Klink my Supercast aard na die regering......... noem Pietersburg Polokwane al is dit dieselfde ding/plek.

Skuimkop

Sealiner
Perdeby is 5 spices waarvan naeltjie olie een is. Ek weet nie wat is die ander 'spices' nie maar 'n ou kan maar net raai dat cinnamon ook een is.

Ek weet nie wat in Perdeby is nie maar dit brand soos die hel! Regtig!Ons tonge het opgeswel...ons outjies het daai tyd maar alles geproe en geruik. Ek ken Allrounder as 'n naeltjie dip en Perdeby as 'n mixed spice dip. Daar is nogal baie dips van Supercast wat spices is...wys jou hoe suksesvol spices is...

Naruto

Sealiner
En ek dink die kleur is ook n faktor tussen die 2 dips. Eeen dag werk Perdeby, en n ander werk Allrounder.

Lol, as daar 5 spices in Perdeby is, hoekom dit nie Spice Girls genoem nie?
En hulle brand ook ::) Maar jou tong sal nie 'swel' nie

AMG1

Senior Member
En moet nie vergeet dat perdeby ook floro in het nie ,
Ek hengel beide baie en moet se albei werk. Een tip vir perdeby is moet nie skaam wees nie veral as die vis skaam is. Ek kleur soms sommer die boll in en los hom dan.

Wat ek wel gevind het is dat allrounder makliker hengel in n kombinasie dis asof jy dit amper saam enige iets kan hengel dan werk dit.