Access to Sewerage works Dams

Nuts4uWP

New member
Hi all
is anyone aware of the new regulations in place at the sewrage works dams.  From Whart I understand, one has to be a member of a club and produce a membership card before access will be granted.  This is also apparently going to be implemented at Zeekoivlei shortly.

Vleipadda

Senior Member
I spoke to nature conservation a while ago and this is correct , the reason behind it is the locals are removing the fish and the municipality is worried about a health risk

TOE 007

Sealiner
i know notting of this , but then yet agian i havent been there since last winter .... could be , i know the gate guys are very casual ....

Skuimkop

Sealiner
That regulation is not thru yet put is in the pipe line for the near future. I will post it here for you guys as soon as the regulation is past. You have to show a fishing licence in the meanwhile thu.

TOE 007

Sealiner
Shot for that info Skuimkop !

looks like the big winter Carp are gonna go on the bite after the rains!!!!

Skuimkop

Sealiner
Vleipadda dis bietjie laat maar hier is daai pics wat jy gevra het. Die donker blou inskrywing wat so onduidelik op die foto is moet lees: Spots targeted. 'n Ander goeie spot is die jetty heel links as jy oor die dam kyk van waar ons vang na daai drie jetty's, maar as jy op daai jetty is en jy kyk terug na ons spot moet jy reguit (bietjie na links) cast en met jou ander stok links. Die ou wat wat regs gaan sit en reguit voor hom cast en regs gaan cast gaan niks kry nie. Strange maar dit het nog elke keer so gebeur.

Waar sit julle gewoonlik die wat J-dam target?

Attachments

• Master Wastewater.JPG
    Master Wastewater.JPG
    77.1 KB · Views: 113

Skuimkop

Sealiner
Hier is ons spot ook op die agtergrond. Ek het probeer aandui waar daai kanaal loop, maar dis bietjie moeilik om dit akkuraat te doen so op die foto. Waar hy begin naby die wal is jy binne 5 - 8 meter kop diepte (1.86 meter) en van daar gaan hy die dam skuins binne. Ons weet nie vir hoe ver of hoe diep nie. Ons het wel mooi karps op die middelste blou kol (+/-100 meter) al gekry en ons nee maar aan dit is nog naby daai kanaal.

Attachments

• Spots.JPG
    Spots.JPG
    40.9 KB · Views: 109

TOE 007

Sealiner
All th outlets are very good places to fish ,even beter when its raining , we wanted to head done this morn ...

Skuimkop

Sealiner
"even beter when its raining "

100 % in die kol TOE 007. Ek glo vas as dit koud en bewolk is en even beter as dit reën is daai groot karps aan die go. Ons beste vangste is by verre die beste tydens daai weer. Dit gaan natuurlik hand aan hand met skerp dalende of lae barometriese druk so ons probeer altyd met ons winter sessies dit rondom daai tye reël maar dis net jammer jy mag nie meer daar oornag vang nie. Blykbaar met spesiale premisie mag jy.

Wat my vreeslik worry is ons club se stats van die jaar sover daar. Ek sluit ons een komp by Zeekoeivlei ook in:

31 January 2010 (J-dam): 14 hengelaars = 7 vis @ 26.42kg.

28 Maart 2010 (Zeekoeivlei): 14 hengelaars = 11 vis @ 26.54 kg waarvan een member 7 vis @ 21.68 kg gevang het van 'n privaat huis. (Vleipadda was ook daar daai dag maar nie deel van ons comp nie)

30 Mei 2010 (J-dam): 15 hengelaars  = 1 vis @ 5.93 kg.

En nog elke keer die jaar (3 keer. Ek het die Mei komp gemis) wat ek daar was het ek dooie vis of eerder hulle geraamtes rondom die dam gekry. Die grootste geraamte wat ek nog gesien het daar was 35.5 " (92 cm) lank en ek heg vir julle die foto's aan. Ek kan net dink watse mooi vis dit was. BAIE BAIEHARTSEER.

Attachments

• Dooie vis geraamte.JPG
    Dooie vis geraamte.JPG
    85.2 KB · Views: 84

Vleipadda

Senior Member
Jys reg Skuimkop as die "locals" niks vang nie bedel hulle die vis by jou , mens verstaan hulle vang vir die pot maar om 10 of 15 huis toe te vat is n ander ding . Dan kry jy dieselfde ouens wat net so n ent in die pad af staan en die vis verkoop . Ekt lankal my voet neergesit en alle vis word release .