Absolute best boilies

Barbelman

New member
Fishpaste wrote:
I personally prefer not to use preservatives at all in my particles. I just don't mix all my tigers and hemp together as the hemp tend to go sour much quicker. I actively freeze my left over tigers for another day and have not had any problems.

Thank you Fishpaste.
Do you freeze them dry or in the same water you cooked them in?

Fishpaste

Sealiner
Barbelman wrote:
Fishpaste wrote:
I personally prefer not to use preservatives at all in my particles. I just don't mix all my tigers and hemp together as the hemp tend to go sour much quicker. I actively freeze my left over tigers for another day and have not had any problems.

Thank you Fishpaste.
Do you freeze them dry or in the same water you cooked them in?
Ek vries dit gewoonlik na ek gebruik het by die water...gewoonlik is my tigers "gloopy" en ek gooi alles in n sak of 2 en vries. As jy plek het kan jy dit sommer so in die houer vries.
Ek het nog nooit gekook en gevries voor n hengel trip nie. Ek vries net left over tigers. As die hemp nog vars is sal ek dit ook vries maar separate.

Fishpaste

Sealiner
Ek moet dalk byvoeg dat ek seldom particles freeze. Dis beter om net genoeg te kook vir n trippie. Vat maar n gasplaatjie en pot saam en kook nog langs die water as jy voel dit is nodig. Vars aas is maar net beter in my oe. ;)