2101 - 20/01/2012 - 21/01/2012  jdereuck drea

Marthin

Sealiner
Ja nee... 2 keer was al wat ons kon sien n camo hoed en n Ben10 sakkie wat dryf, maar jy kry die Russian Mafia nie sommer onder nie.

Ek het sommer n rots getackle met die aankom slag by Plot 23. Viskoors is n lelike ding, want die ou wat toe al daar staan het toe net n stomp van by die 50cm geland.

So Knieg pyn bietjie hand is velaf, eer is gekrenk, maar het gisteraand vars vis geeet.

RINEX

Sealiner
Strepie wrote:
Marthin wrote:
Marthin
4 Sightfish

1 X 33cm Stump Released
1 X 32cm Stump Released

1 X 37cm Stump Kept
1 X 36cm Kolstert Kept

Baie dankie aan Daisy wat vir my raad gegee het, sowel as die een local daar by paaltjies oor SSEC se nuwe spot virrie baan!!!!
jip as ons darem maar net vroeer geluister het!

Dan was my mat te klein !!

RINEX

Sealiner
Ek swem vir Ryk Neetling laat hy klein raak agter my pappa...En ek swem nog met my tackle en stok ook..

Mobi Dick

Sealiner
Ruaan en Fabian die dankies moet aan Marthin gaan nie aan my nie. Toe ek daar by Paaltjies met Marthin gepraat het, het hy gese hy sal graag daardie kant toe wou gaan. Omdat dit my gunsteling kant van die Lagoon is het ek maar net die boodskap verder versprei en siedaar.

Marthin

Sealiner
Sal maar self moet terugstaan... Daisy het Donderdag al vir my gese ons moet op daai spesifieke rotse gaan staan, ek het nog vir Ruaan gese ek wetie presies hoe ons daar gaan uitkom nie. Die gawe local het vir Ruaan gese waar om te stop, and the rest as they say is SSEC:WC history.....

Daisy het my ook bbm gestuur en gese 24 grade water by paaltjies gaan nie werk vir stomp nie. ons moet koue water toe.

RINEX

Sealiner
Marthin wrote:
rinex float saam die water en swem is 2 verskillende dinge!
. Either way....se hy moet my ko try..maar moet ook sy Reebok slippertjies aanhet ! Mobi,Martin maaki saak nie ons het as 'n team gehengel en ek het lanklaas my so enjoy met die manne.Dankie aan almal in elk geval dit was net lekker die vreugde op almal se gesigte te kon sien.