rivier hengel

supa-m

New member
dagse en vir die manne wat in die aand die ding lees naand se ... ek het m rukkie terug gepost ek sien die manne het n paar mooi fish gevang , en het mooi kaste gekry en al daai lekka stuff , maar dit is nie hoekom ek hierdie post op sit nie .

ek wil net by my mede hengelaars hoor wat is die game plan as ek nou die rivier gaan aan pak :watse lengte rods gaan ek gebruik

gaan kol gooi so erg saak maak

die strop wat ek sal gebruik

tipe aas wat ek sal gebruik

en al dai stuff

die rivier is redelik smal en ek het rerig waar net een keer daar gaan hengel , maar ook nie rerig iets gevang nie ...

so ek sal enige raad van julle waardeer thanx

groete Markus

supa-m wrote:
dagse en vir die manne wat in die aand die ding lees naand se ... ek het m rukkie terug gepost ek sien die manne het n paar mooi fish gevang , en het mooi kaste gekry en al daai lekka stuff , maar dit is nie hoekom ek hierdie post op sit nie .

ek wil net by my mede hengelaars hoor wat is die game plan as ek nou die rivier gaan aan pak :watse lengte rods gaan ek gebruik

gaan kol gooi so erg saak maak

die strop wat ek sal gebruik

tipe aas wat ek sal gebruik

en al dai stuff

die rivier is redelik smal en ek het rerig waar net een keer daar gaan hengel , maar ook nie rerig iets gevang nie ...

so ek sal enige raad van julle waardeer thanx

groete Markus

Naand Markus,

aangesien die rivier 'redelik smal' is, sal ek 'n 10vt of selfs korter stok voorstel. Hang af wat is 'redelik smal'.

verder hang dit af of die rivier vloei en of dit stilstaande water is (weir). As die rivier nog vloei, sal ek nie noodwendig die middel van die rivier opsoek of aan die oorkant hengel nie. Selfs naby die ower het ek al baie muddies en karpies gevang waar ek net-net buite die hoof vloei van die rivier gehengel het. So kolgooi/voerplek sal beslis help. En dit hang ook weer af hoe sterk die rivier wel vloei.

ek sal steeds gewone rietvlei stroppe gebruik vir die rivier hengel. Kan nie fout vind met 'n vaaldam strop ook nie. Veral om die sinker meer te anker in die stroom as daar nie te veel klippe is nie.

ek sal ook dieselfde tipe aas as in die dam gebruik. Dalk die floaties los sodat die effek van die stroom nie die floaties laat "wapper' nie en die vis dan in die gesig haak wat jou die vis gaan laat verloor nie. So enigiets soos degies of klein pitte.

SLAMS

New member
what would the best rig be on the river, say the vaal in the areas with deep waters. I always get stuck, the guy next to me was using just a spring with no weight attached & he didnt. is there a way of reeling in so that you dont get stuck or should I just use plain spring. problem is the line goes pap once the bomb comes off.

SLAMS wrote:
what would the best rig be on the river, say the vaal in the areas with deep waters. I always get stuck, the guy next to me was using just a spring with no weight attached & he didnt. is there a way of reeling in so that you dont get stuck or should I just use plain spring. problem is the line goes pap once the bomb comes off.
Try fishing with just one hook. If I'm using a Rietvlei trace, I prefer bottom hook, so I cut the top one off. I've seen those weightless springs float on the water surface at times, which is not really what you want, carp are bottom feeders, but if the guy next to you was catching something, it wouldnt hurt to give it a try. If you're reeling in, try not letting the bom-holder sink, retrieve a little quick & keep it constant till your line is out the water.

SLAMS

New member
will do that. man its tuff finding a spot on the river with everthing you need like a pool, putt putt, trampoline. most of the places are fully booked.

going to phone, Riverlake resort & Smillin thru today. I hope smillin thru got fixed up since last summer, some bad reports about the resort on the net.

Yeah it's not easy finding a perfect fit, esp this time of year, & esp with the nicer places, but sometimes you get lucky, I hope you come right :)