Rietvlei frustrasie

Hemelbesem

New member
Hi ek het nuut aangesluit by die forum alhoewel ek al 'n geruime tyd julle ouens se uitstekende advies volg.

Ek en my seun (9) is nuut met visvang maar maak op vir 'n gebrek aan ondervinding met ons entoesiasme! Ons naaste dam is Rietvlei en ek sien ander stem darem ook saam dat dit 'n 'moelike dam' is. Die algemene raad wat ek vir Rietvlei kry is om 'n paar dae te bly of om op 200m+ te hengel en vir my beteken dit 'n boot. Om heeldag daar te sit en niks te vang nie begin later nie meer pret te raak nie. Dis hoekom ek hierdie forum fynkam vir enige raad wat kan help.

Ek het al FX mielies, Almond/Strawberry/Pink sweets degies, FX, Perdeby, TCP ens. floaties probeer. FX dip op mieliebom. Erdwurms. Tot Martin Louw se mixed berry toffie appel dip. Ek probeer 20x mieliebom 'kolgooi' voor ons begin hengel, alhoewel my akkuraatheid nog bietjie sukkel. Ons is vroeg daar as die hekke oopmaak, gooi op 40-100m vir die hele dag. Waar is die fout? Ek kan nie glo dat daar net vis op 200m+ is nie. Is ek te haastig vir resultate of moet ons eers ander 'makliker' damme gaan probeer tot ons meer ervare is? 

HM.:sf:::

Hemelbesem

New member
Naruto,

Jou "Things I wish I knew before I started" het my baie gehelp toe ons begin het. Dalk moet ek maar Roodeplaat of Harties gaan probeer, alhoewel Roodeplaat ook na 'n 'moeilike' dam klink!

HB.

Waldok

Senior Member
Vaaldam is seker net te ver vir jul ouens van Pretoria, maar ek sal die Vaaldam voorstel. Ek oorweeg nie eers om Rietvlei te probeer nie. Maar soos Naruto se, gaan maar eerder Harties toe.

silver_foxx

New member
Ek ken self nie die dam nie, maar die ouens wat sukses gehad het en hulle vangste op sealine wys praat meestal van hengel in die aand by Rietvlei, met hair-rig. Daar's baie sulke damme waar die vis amper totaal en al net in die aand byt.

MadCarper

Sealiner
Ek sou nie harties aanbeveel nie, agv. die gesondheids risiko daar, veral as jou jong seun saamgaan. Gaan eerder Bronkies, vaaldam, of ens. toe. Baie skoner en veiliger ook!

Jaques COetzee

New member
:wfish

Hi Hemelbesem, ek vang ook baie by Rietvlei en het die selde resultaat gehad. Ek het met 'n paar ouens gepraat daar in gesluit die ou wat die vis winkel het by die hek (Christo). Die vis in rietvlei is vir die ouens wat (specimen angling) doen. Ek weet van bitter min mense wat van op die tradisionele visvang. Sover my kennis strek vang hulle met sade, die aas is ook bv nie op die hoek nie maar aan 'n toutjie agter die hoek ens. DIE VIS BYT BITTER MIN IN DIE DAG, van al die vis wat ons al daar gevang het was 99% laat in die aan of tussen 2 en 6 in die oggend so jy moet vir 2-3 dae gaan en oor slaap. Een van my ander vriende bly daar tot 10dae op 'n slag dan vang hy of baie of hy vang niks vir die hele tien dae nie. SPOTS - By die ingang in die sloep (opas vir die seekoeie) en heel aan die ander kant, teen aan die eiland.

Groete

Jaques