Rietvlei Dam

FrancoisJhb

New member
Hi,

Ek wil net hoor of dit die moeite werd is om Rietvlei toe te gaan as mens met Floats, Degies en Mieliepitte hengel?

Ek het nie 'n ass boot nie, so moet self gooi. Ek het die internet plat gegoogle, maar dit lyk of mens diep moet gaan daar en dat mens boilies en nuts moet gebruik.

Wat is julle ervaring daar? Enige spesifieke plekke waar mens moet staan?

Sal ek my tyd mors of is iets soos Dinokeng Camping & Fishing 'n beter roep? Ek het onlangs Centurion toe getrek, so kan seker net sowel Rietvlei gaan probeer?

FrancoisJhb

New member
Dit lyk nie goed nie. Ai.

Ek het gister daar deur gery om te kyk hoe dit lyk. Dit is baie mooi daar. Ek neem aan mens moet maar tot diep in die oord ry as mens daar wil vang.

Ek dink Dinokeng is 'n beter opsie?

Ek en n vriend was die naweek daar,en het baie mooi gevang. Teen 20H30 het hy die eerste en grootste een gevang 10.5kg. Ek het 20min later een gevang van 4kg en nog n paar kleintjies. Ek het weer teen 08H30 die oggend n 7.8kg gevang. Almal was op bunspice mielies. Ons het tussen 40 en 70 meter gevang.

Ek kon dit self nie glo nie

Attachments

• IMG_1023.JPG
    IMG_1023.JPG
    41.3 KB · Views: 259

FrancoisJhb

New member
okay daardie lyk nie sleg nie. Mens moet seker net versigtig wees en sorg dat iemand heeltyd wakker is.

Ek dink hulle target seker die groter drinkers wat hulle weet is lekker diep aan die slaap. Ek dink getalle sal help.

So daar is hoop vir die mense wat self gooi soos ek

FrancoisJhb

New member
Sommer net 'n update.Ek en my Pa was so rukkie terug een Sondag oggend vroeg Rietvlei toe. Ons het tussen 07:00 en 14:00 gehengel.

Ons het sonder 'n aasboot, papgooi gedoen. 11 karps in die oggend. 2kg-3.3kg. Ek was baie aangenaam verras daarmee aangesien byna almal daar met aasbote hengel

Supercats se Oozers het baie goed gewerk

Rooibok

New member
Die probleme van aanvalle vroeg laasjaar lykmy is uitgesort. Ek weet nie regtig van ander insedente nie. Ons vang gereeld daar sonder probleme.
As jy in Gauteng gaan soek vir n 100% veilige dam gaan jy lank soek.
Gebruik minumum 18LBS lyn want jy gaan vashaak aan daai tonne dun lyn wat agter gelaat word as die gras pla.
::tight:_seal1_