New member

KleinVis

New member
Hello! I'm Anthony. I'm only 15 ( turning 16 the weekend! ) and still have allot to learn about fishing. I fish mostly Carp with a 9Ft rod. I have got a fly rod but I'm still learning how to cast. Is there any fishing clubs in Cape Town , near Southern Suburbs and preferably fresh water?

Thanks!

Simen

Sealiner
KleinVis wrote:
Hello! I'm Anthony. I'm only 15 ( turning 16 the weekend! ) and still have allot to learn about fishing. I fish mostly Carp with a 9Ft rod. I have got a fly rod but I'm still learning how to cast. Is there any fishing clubs in Cape Town , near Southern Suburbs and preferably fresh water?

Thanks!

:welcomesea:Hallo and welcome to the family Anthony. Age here makes no difference,, we all learn from each other.

Browse the forums, you will find a lot of information here.:welcomesea:

rhumb line

New member
Hi KleinVis,

Hope you enjoy it here.  Don't let the "ooms" scare you, we all learn something new everyday!
:welcomesea::welcomesea::fishn

KleinVis

New member
Dankie rhumb line!!
Ek gaan maar Afrikaans praat as dit oraait is??
Ek wil net weet of daar enige kompetiesie naby is en of ek an 'n klub moet aan sluit en indien wel, watter permite ek moet kry? Ek weet nie juis waar om te begin nie. Ek vang al van kleins af, maar ek wil nou ernstig raak indien moontlik. Ek wil so veel as moontlik varswater vang. Ek betaal vir al my eie gereedskap so as daar iets is wat ek nie nodig het nie, asb se my net!
Dankie*

KleinVis

New member
Dankie!
Jammer dat ek so vra en vra en nie gaan kyk nie! Net baie eager om te gan vang en als. Dankie vir almal se hulp.

rhumb line

New member
KleinVis,

Kan jou ongelukkig nie met varswater visvang help nie, ek is self 'n soutwater vister, maar jy sal wel regkom hier.  Onthou:  Rome is ook nie in 'n dag gebou nie!
ps  As jy nie vra nie, dan gaan mense dink jy het reggekom.

Sterkte

:ifishin