Morning all, we are looking to have a teambuilding

terreblanches

New member
Morning all, we are looking to have a teambuilding at harties. Can anyone please tell me what will be the best place to go to between Meerhof and Oberon?

Also what will be the best bait to use?

thanks

Stephan

Grootseun

New member
best place for a teambuilding exercise in my opinion is behind the big screen TV watching the Lions and having a couple of cold ones!...........oh shucks rugby season is over, sorry!

Danievg

New member
@Stephen

The safe option will be Meerhoff if you guys want to sleep over, for a day trip Oberon is very nice. See attach regarding what dips you can use, on the hooks you can put plain floaties with sweet dough backing or Almond Mielies

Enjoy the team building

Attachments

• Dips_that_work_at_dams(1)(1).xls
    43 KB · Views: 64

HennieB

Sealiner
Unlimited wrote:
Hennie..

Mag mens nie meer by Meerhof oorslaap nie??
Volgens my pa se vriend mag mens nie meer daar oorslaap nie, blykbaar is/was daar gemiddeld 4 rooftogte elke aand so nou mag mens net daar vang deur die dag. Dis maar wat ek hoor.

Naruto

Sealiner
Ek het al gehoor die manne is geroof by Meerhof. Sal nie uit eie wil by Harties oorslaap nie.

Otto

Senior Member
Ten minste tree die bestuur reg op, liewer voorsorg as wat n insident soos die wat by De Rust plaas gevind het, 10 uit 10 vir hulle. Dit sal wel interresant wees om te sien hoe hulle optree om die oord te beveilig om natuurlik hulle bron van inkomste te beskerm. Alles kos geld, maar as hulle die plek kan beveilig sal dit tot hulle voordeel wees. Dit sal vanself sprekend n reputasie kry "as n veilige hengel oewer" wat dan vir elke hengelaar "die" plek sal word om te besoek. Ek sien vir die oord n groot geleentheid om iets positief hieruit te maak.