homemade mielies

gysbert

New member
hi daar,

is daar enige iemand wat my bietjie raad kan gee rondom die inle van mielies.Resepte of wenke sal baie help.

Is daar bv n tipe preserveer middel wat n mens moet gebruik sodat jou mielies nie suur word nie?

Is dit beter om mielies te koop wat jy self sag kook of is dit beter om blikkies heelput mielies te gebruik.?

ek het self ook al gevrieste mielies probeer met alchol(vodca) maar raak maar nogsteeds suur na so week.lol.....

ek het ook al gevind dat die mielies vat jy koop by viswinkels se flavours soms vinnig verlore gaan en dat dit ook soms vinnig begin suur ruik,maar dan het ek ook mielies wat glad nie afgan/suur raak wat ek gekoop het nie.:SSS

is dit maar een van daai dinge wat gan gebeur of is daar enige manier of wenk wat my kan help.

baie dankie

FRITZABU

Sealiner
Mielies wat deur Barry van "Original" gemaak word . Hou baie goed .

Supercast se mielies het ek heelwat bottels wat sleg geword het na 'n paar weke .

Ken nie daai metode van Wet frog , maar sal dit self ook probeer .

Het baie lank terug 'n peoier by apteek gekry wat ook verhoed dat my mielies wat ek self maak sleg word.

gysbert

New member
thanks wetfrog,

will definitly try your receipe going forward.

hi FRITZABU,

Ek het ook die selfde probleem gekry met hulle.

ek wonder tog hoekom want ek het bv juana inglegte mielies wat niks oor kom nie en dan in die anderhand het ek almond n week terug gekoop wat jy nie eers die almond ryk nie,al wat ek ryk is suur.(het gedink omdat die juana n sterker konsentraat is as almond dit dalk die probleem was).Maar weerens verbaas omdat ek n boteljie caramel het wat nog een 100% is en nog n strek caramel reuk het.

groete

Naruto

Sealiner
Al wat ek kan dink is dat daar water ingekom het wat die mielies kon laat suur raak. Of langs die dam of met die maak van die mielies.