Hi julle wil graag di naweek by sondags oornag gaa

P.J.

Senior Member
Hi,
Ek gaan ook saterdag aand daar wees.(Op 'Captain Morgan') vang jy van n boot of bank?
Beste aas vir kabeljou is live bait (mullets. 10cm to so 15cm werk mooi)
Grunter kan jy prawn of wurm gebruik.

Laat weet my as jy van boot of bank vang dan sal ek jou n paar spots gee.

P.J.

Senior Member
Daarsy man,
jy moet maar biki soek in daai rivier. ek kry hulle gewoonlik teen die sandduine langs of van die pencil banke af.

Goeie spots is by die kransies voor BP Garage of as jy mond se kant to go al langs daai stretch rivier is reg vir kabeljou.

soek maar biki jou vis ook. en wees reg vir hulle hier van 6uur saterdag aand af. As daai tide draai feed hulle kan dalk jou enagste kaans wees vir saterdag aand. tussen 6 en 11uur. Prime time!!
Wat is jou boot se naam?

P.J.

Senior Member
Grunter is sommer tussen die kabeljou maar meer by die pencle bank. As jy na die mond gaan is daar n groot vlak plaat daar dis moeielik om te verduidelik, maar dis by die mond jy sal dit sien. Baie grunter daar. Maak net seker jy het jou motor mooi op getilt voor jy daar in gaan. Try op hoog watergaan.

All round goeie plek is oorkant die braai bakke. Kabejou en grunter.

P.J.

Senior Member
cool,
Maak vir ons n post hier na jou naweek en laai jou photos op dat ons kan sien wat jy gevang het! ;)

P.J.

Senior Member
Jy moet maar nou en dan kyk en hou jou lyn dop jy sal sien as hy moeg raak. Soms hou hulle lank ander tye vrek hulle vinnag.