Hi Guys. I got this on the e-mail today. Hope it will help.
J jacogrobbelaar Senior Member Jun 7, 2011 #1 Hi Guys. I got this on the e-mail today. Hope it will help. Attachments Homemadedips-email.doc 582.5 KB · Views: 1,099
S Stadsjapie New member Jun 7, 2011 #2 Dankie Jaco, dit is baie nice van jou. Mens kan sommer nou dit self maak en geld spaar. Lekker dag verder
Dankie Jaco, dit is baie nice van jou. Mens kan sommer nou dit self maak en geld spaar. Lekker dag verder
G gerard10 New member Jun 7, 2011 #4 Dankie vir die inligting moet nou net tyd vat om stadig daar deur te lees, teveel inliging op een slag.
Dankie vir die inligting moet nou net tyd vat om stadig daar deur te lees, teveel inliging op een slag.
J jacogrobbelaar Senior Member Jun 8, 2011 #6 Ek is bly ek kon julle help. Ja kyk daar is baie dips. Geniet dit
B Brakkanjan Senior Member Jun 8, 2011 #8 Dankie Jaco! Manna vir jou! Ek en my klein Beertjie het nou die aand vir hom 'n dippie gemaak en hy is baie trots op die...... 15ML Moirs Almond, 70ML Heuning met ongeveer 'n teelepel Flouro. Hy kan nie wag om hom te probeer nie.
Dankie Jaco! Manna vir jou! Ek en my klein Beertjie het nou die aand vir hom 'n dippie gemaak en hy is baie trots op die...... 15ML Moirs Almond, 70ML Heuning met ongeveer 'n teelepel Flouro. Hy kan nie wag om hom te probeer nie.
Naruto Sealiner Jun 9, 2011 #9 Brakkies, daai klink na n lekker dip vir die rivier... Ek sien self ek het n dip in die lang dokument... lol!
Brakkies, daai klink na n lekker dip vir die rivier... Ek sien self ek het n dip in die lang dokument... lol!
B Brakkanjan Senior Member Jun 9, 2011 #10 Jy wen dan Comps lol! Iewers doen jy iets reg Daai dip is nie eers meer groen nie, sommer so donker rooi, amper swart hier en daar.
Jy wen dan Comps lol! Iewers doen jy iets reg Daai dip is nie eers meer groen nie, sommer so donker rooi, amper swart hier en daar.
J JH van Rooyen New member Jun 16, 2011 #11 Jaco dankie vir die resepte. Weet enige iemand van 'n plek in Kaapstad waar ek konsentrate en kleursel kan bekom.
Jaco dankie vir die resepte. Weet enige iemand van 'n plek in Kaapstad waar ek konsentrate en kleursel kan bekom.
M meimor New member Sep 13, 2012 #13 I hope the dips will help me this weekend at the vaal dam and thanxs for the tips
B bobrobert New member Apr 5, 2014 #15 GOOD DAY i AM LOOKING A RECIEPE TO MAKE RED ALMOND JAM SUPER CAST USE TO MAKE IT PLEASE HELP BOBROBERT
GOOD DAY i AM LOOKING A RECIEPE TO MAKE RED ALMOND JAM SUPER CAST USE TO MAKE IT PLEASE HELP BOBROBERT