Hi Guys, Can anyone tell met the water level % at

XTN

New member
Dankie vir die fotos!

Hoe ver skat jy is die ou rivierbed van die wal af nou? (as jy so 300m van die brug af sit?)

dankie

gpz

New member
Ek sal nie presies kan sê, maar ek glo dit moet redelik naby aan die waterlyn wees. Ek het in Oktober in daardie area gehengel, het net op kort afstande gehengel, op 60m was dit so 4m diep, die ou rivierloop behoort nou so 6m diep te wees.
Ek het gehoor dat van die boot hengelaars kla daar lê baie slik in die ou rivierloop (moontlik a.g.v. die lae vloei) so dit is dalk nie die beste idee om reg in die rivierloop te hengel nie.

XTN

New member
Die slik maak baie sin...dankie! Ons sal maar net voor dit hengel.

Ek wil net hoor of jy NW se waters by die brug sal aanbeveel invergelyking met Sandveld? Ons besluit nog watse kant om te gaan vang.

PS: weet jy of die dam baie besig is oor nuwe jaar se tyd?

gpz

New member
Dit kan nogal besig raak, veral die kampeer areas naby die ablusie blokke, maar as jy nie omgee waar jy kamp nie sal daar altyd plek wees.
By NW gaan jy waarskynlik verder van die water moet kamp, maar jy gaan makliker by die water kan uitkom. Oor die algemeen is hengel bietjie beter by Sandveld, maar ook nie altyd nie. As jy kort afstande (50m) wil hengel, is Sandveld beter.
Met die watervlak wat so laag is kan mens by NW onderdeur die brug ry, wal se kant toe. As jy nie omgee om bietjie verder van die geriewe af te kamp nie, is daar 'n paar lekker spots aan daardie kant.

XTN

New member
Baie dankie vir die terugvoer.

As ek jou reg verstaan?? mag ons oorkant Sandveld op die NW gronde ook vang? So jy genoem het, ry jy onder deur die brug?

Aangeheg is n kaart waar ons opsie geplot het...Ons keuse bly Sandveld opsie 1, maar sal jy NW opsie 1 en 2 ook aanbeveel?

Weereens dankie vir jou goeie advies en raad.

Attachments

• Bloemhof-opsies.jpg
    Bloemhof-opsies.jpg
    42.8 KB · Views: 181

gpz

New member
Ja, volgens my is albei NW opsies beslis die moeite werd. As jy vir 'n lang tyd gaan, kyk waar gaan jy die lekkerste kan kamp, al die oewers sal vis lewer.
Bly ek kan help.

Skuimkop

Sealiner
Die ou rivier bed by Sandveld vloei of tesun pilare 4 & 5 of pilare 5 & 6 deur, so dit gee 'n ou 'n goeie indikasie van waar om jou baits te probeer kry as jy van daai kant af hengel.

Sal probeer uit vind presies tesun watse pilare dit is.

Ek is nuut hier!!
Ek ry Vrydag ogend Bloemhof toe van Rustenburg af, ek hoor die SA juniors hengel by sandveld van die brug af tot naby die jetty!!

So hulle se ek moet Vetrivier kant gaan hengel, was nog nooit daar nie!!

Enige raad waar om te sit en aas om te gebruik???

Gaan dit die moeite werd wees om te gaan aangesien die water net 18% is...???

Enige raad sal wardeur word

dankie

Skuimkop

Sealiner
:welcomesea:

Dit sal altyd die moeite werd wees om Bloemhof toe te gaan. Vir baber daar is Gras Karp los hande jou beste aas. Jy gaan nie sommer Muddies daar gevang kry nie alhoewel hulle wel daar voorkom maar as jy iewers anders kan kry vat vir jou so paar saam as jy sukkel om Grassies in die hande te kry. Die ou rivier bed loop amper paralel met die oewer so 200 - 250 meter uit so probeer jou baits (indien jy kan) daar kry. Groot Tekkie Bekke swem daar rond. Hoe hoer op jy in die Vet rivier op gaan hoe meer kom Platannas en dag ou kuikens na vore so vat maar vir jou so paar saam om net daai bietjie verkeindenheid baits in jou arsenal te he.

Good luck en geniet.